قطار 5/107 ویژه برنامه انتخابات رادیو نمایش

تهران (پانا) - برنامه زنده رادیویی "قطار 5/107" ویژه انتخابات 1400 به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

کد مطلب: ۱۱۹۳۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
قطار 5/107 ویژه برنامه انتخابات رادیو نمایش

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش، انسیه شمس اللهی از تهیه کنندگان این برنامه رادیویی گفت:این برنامه در قالب قطاری که به مقصد جشن ملی ایران به راه می افتد از ساعت ۷ صبح حرکت خود را آغاز می‌کند و در این مسیر بخش های مختلف شنیدنی در ایستگاه های متنوع انتظار شنوندگان که مسافران این قطار خواهند بود را میکشد.

وی ادامه داد: این بخش ها شامل نمایش، موسیقی زنده که توسط گروه موسیقی مستقر در استودیویی مجزا اجرا میشود، ارتباط با گزارشگران مستقر در استان های مختلف که در ایستگاههای این استان ها انتظار شنوندگان را می‌کشند و از روند انتخابات خبرهای زنده می دهند، آیتم های ملی میهنی و شاد، ترانه های متنوع و اجرای اشعار شاد توسط هنرمندان اجراگر طنز حاضر در استودیوی دوم برنامه و همچنین پخش نمایش های ویژه رادیویی به کارگردانی میرطاهر مظلومی خواهد بود.

شمس اللهی در پایان گفت : این قطار در نهایت با نزدیک شدن انتخابات به مقصد نهایی در ساعت ۱۲ نیمه شب در محل جشن ملی ایران متوقف خواهد شد.

قطار 5/107 به تهیه کنندگی انسیه شمس اللهی ،قاسم اورنگی، محمدحسین خسروجردی و با اجرای اسماعیل باستانی، نازنین مهیمنی، امیرزنده دلان، حمید یزدانی، نگین خواجه نصیر، شیما جانقربان در روز انتخابات از ساعت 7 صبح تا 12 نیمه شب از آنتن شبکه رادیویی نمایش پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار