گزارش لحظه به لحظه پانا از حضور شخصیت‌ها در انتخابات 1400

تهران (پانا) - سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر، میان دوره‌ای مجلس و خبرگان رهبری، با شروع رای گیری در حوزه های انتخابی آغاز شد و اکنون با حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای ایران منتظر سیزدهمین حماسه انتخاب است.

کد مطلب: ۱۱۹۳۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
گزارش لحظه به لحظه  پانا از حضور شخصیت‌ها در انتخابات 1400

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی، میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، ساعت ۷ صبح امروز ۲۸ خرداد در سراسر ایران آغاز شد. انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم در ۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه، انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری در ۴ حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران برگزار خواهد شد.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند و فرایند انتخابات تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و امکان تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد شنبه وجود دارد.

شخصیت های سیاسی و مسئولان پای صندوق رای

مسوولان، شخصیت های سیاسی و حزبی، وزرا و مقامات لشگری و کشور در ساعات ابتدایی امروز با حضور در حوزه های مختلف رای گیری، رای خود را به صندوق انداختند. رهبر معظم انقلاب، طبق رسم هر دوره از انتخابات رأس ساعت ۷ صبح با حضور در محل صندوق سیار ۱۱۰ در حسینیه امام خمینی(ره) در انتخابات شرکت کردند و آراء خود را به صندوق انداختند.

حجت الاسلام «علی‌اکبر ناطق‌نوری» رییس اسبق مجلس در حسینیه ارشاد و «محمدرضا عارف» نماینده مجلس دهم در حسینه جماران در نخستین ساعات رای گیری با حضور در حسینه ارشاد رای خود را به صندوق انداختند.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش هم در حسینیه جماران در انتخابات این دوره شرکت کرد.

«سعید محمد» فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در مسجد امام حسین (ع) رای خود را به صندوق انداخت و گفت: «امیدوارم مردم با حضور در پای صندوق های رای، از حکومت اسلامی حمایت کنند. رقابتی در میدان است که همه باید دست به دست همدیگر بدهند و کاری بزرگ برای اعتلای ایران انجام شود.»

حجت الاسلام «ابراهیم رییسی» نامزد انتخابات ریاست جمهوری در مسجد جامع ارشاد شهر ری حضور یافت و در انتخابات شرکت کرد. «سیامک ره پیک» قائم مقام دبیر شورای نگهبان هم رأی خود را به صندوق سیار واقع در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان انداخت. «حسن غفوری فرد» فعال سیاسی اصولگرا در جماران رای خود را به صندوق انداخت و تاکید کرد: «هرچه تعداد مردم بیشتر می شوند خطا کمتر و کاندیدای اصلح انتخاب می شود.» «علی یونسی» وزیر اسبق اطلاعات هم در حسینه جماران آرای خود را به صندوق ریخت.

آملی لاریجانی رأی خود را به صندوق ستاد مرکزی انتخابات انداخت

آیت الله صادق آملی لاریجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو فقهای شورای نگهبان صبح امروز رأی خود را به صندوق ۱۵۹۴ مستقر در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری انداخت.

جنتی رای خود را به صندوق انداخت

آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، صبح امروز رأی خود را به صندوق ۱۵۹۴ مستقر در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری انداخت.

غفوری فرد پای صندوق رای حضور یافت

حسن غفوری فرد ، رئیس هیئت بازرسی و نظارت شورای عالی انقلاب فرهنگی صبح امروز (جمعه) با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت.

وزیر آموزش و پرورش رای داد

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با حضور در ستاد انتخابات کشور، رای خود را به صندوق های آرا انداخت.

«محمود علوی» وزیر اطلاعات و «محمدجعفر منتظری» دادستان کل کشور نیز در ستاد انتخابات کشورحضور یافتند.«امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری هم در حرم امام رضا (ع) برای شرکت شرکت در انتخابات حضور یافت. سردار «امیرعلی حاجی زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در مسجد ابوذر حضور یافت و در انتخابات شرکت کرد. «علی لاریجانی» در ساعات اولیه رای‌گیری سیزدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری با حضور در یکی از شعب اخذ رای شهر ساری استان مازندران، رای خود را به صندوق انداخت.

زاکانی رای خود را به صندوق انداخت

علیرضا زاکانی، کاندیدای مستعفی انتخابات ریاست جمهوری در انتخابات ١۴٠٠ حضور یافت.

ابتکار رای خود را به صندوق انداخت

معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در انتخابات ١۴٠٠ حضور یافت.

رئیس دیوان عالی کشور در انتخابات شرکت کرد

حجت الاسلام مرتضوی مقدم، رئیس دیوان عالی کشور با حضور در مسجد ابوذر تهران رای خود را به صندوق انداخت.

آیت الله العظمی سبحانی رای خود را به صندوق انداخت

آیت الله العظمی سبحانی صبح امروزدر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا، میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری در قم شرکت کرد و رأی خود را به صندوق سیار ۱۶۲ انداخت.

«عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش، «محسن هاشمی» رییس شورای شهر تهران در مسجد اقدسیه، آیت الله «سید احمد خاتمی» عضو فقهای شورای نگهبان رای خود را به صندوق ریختند. «سید محمد حسینی» وزیر ارشاد دولت دهم و «بهروز نعمتی» نماینده پیشین مجلس با حضور در شعبه اخذ رای حسینیه ارشاد آرای خود را در صندوق انداختند.

«سعید خطیب‌زاده» سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه، «محسن بهاروند» معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه، «سیدکاظم سجادی» معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه ضمن بازدید از ستاد انتخابات خارج از کشور، آرای خود را به صندوق ریختند.

محسن رضایی در حرم شاه عبدالعظیم حسنی رای داد

محسن رضایی با حضور در حرم شاه عبدالعظیم حسنی در انتخابات 1400 شرکت کرد.

عبدالناصر همتی در حسینیه ارشاد رای داد

عبدالناصر همتی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حسینیه ارشاد تهران حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.

حدادعادل در مسجد لرزاده رای خود را به صندوق انداخت

غلامعلی حدادعادل، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در مسجد لرزاده تهران یکی از شعب اخذ رای، در انتخابات شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

نوبخت رای خود را به صندوق انداخت

محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه صبح امروز (جمعه) با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت.

وزیر نیرو در انتخابات شرکت کرد

رضا اردکانیان وزیر نیرو با حضور در حسینیه ارشاد،‌ آرای خود را در صندوق های مستقر در این حوزه رای گیری انداخت.

رستم قاسمی رای داد

رستم قاسمی با حضور در حسینیه ارشاد آرای خود را به صندوق مستقر در این حوزه انداخت.

واعظی در انتخابات شرکت کرد

محمود واعظی،رییس دفتر رییس جمهوری با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت.

سید حسن خمینی رای داد

حجت‌الاسلام سید حسن خمینی ظهر امروز با حضور در حسینیه جماران آرای خود را به صندوق مستقر در این حوزه انداخت.

علی مطهری در انتخابات شرکت کرد

علی مطهری با حضور در حسینیه ارشاد،‌ در انتخابات 1400 شرکت کرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک رأی خود را به صندوق انداخت

ذبیح‌الله خدائیان، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور در حسینیه ارشاد، رای خود را به صندوق رای انداخت.

محسن هاشمی رأی داد

پیش از ظهر امروز محسن هاشمی رفسنجانی، رییس شورای اسلامی شهر تهران با حضور در مسجد اقدسیه آرای خود را به صندوق انداخت.

هاشمی که تحت تاثیر حادثه چند روز پیش دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه دست شده بود، مردم را به مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر دعوت کرد و گفت:‌ از همه مردم می‌خواهم که انتخابات را جدی گرفته و حضور مؤثری در آن داشته باشند.

کواکبیان در انتخابات شرکت کرد

مصطفی کواکبیان آرای خود را برای شرکت در انتخابات 1400 به صندوق انداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار