نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی:

قهر با صندوق‌های رای زیبنده مردم انقلابی نیست

قزوین (پانا)- روح الله عباسپورنماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت قهر با صندوق‌های رأی زیبنده مردم انقلابی نیست و از مردم انتظار می‌رود با مشارکت گسترده در انتخابات بار دیگر دشمنان را مایوس کنند.

کد مطلب: ۱۱۹۳۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
قهر با صندوق‌های رای زیبنده مردم انقلابی نیست

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش قزوین، روح الله عباسپور، نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: ریاست جمهوری جایگاه والایی دارد و مسئولیت ها و اختیارات آن نیز فراوان است و بعد از رهبری عالی ترین مقام اجرایی کشور است.

عباسپور تصریح کرد: برخی به دلیل سوء مدیریت و کوتاهی در انجام وظیفه می گویند رئیس جمهور تدارکات چی است در حالی که مسئولیت 40 شورای تصمیم گیری و تصمیم سازی و ریاست شورای امنیت ملی هم برعهده ریاست جمهور است.

نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: حتی مجلس که نقشه راه را مشخص می کند باید با شورای امنیت و رئیس جمهور هماهنگ شود و در شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای پول و اعتبار کشور هم جایگاه ریاست جمهوری بالاست، بنابراین مردم باید در انتخاب خود دقت کنند.

عباسپور اضافه کرد: بعد از ۴۲ سال امروز از جامعه ما، و جوانان در فضای باز سیاسی پذیرفته نیست اشتباه کنیم، بنابراین انتظار داریم از میان افراد باقیمانده در صحنه انتخابات به کسانی که صلاحیت دارند رای دهند تا مدیرت اجرایی کشور به وی سپرده شود.

وی بیان کرد: نباید با صندوق قهر کنیم و با داشتن رهبری بزرگوار باید تابع و قدردان باشیم و در سرنوشت کشور مشارکت کنیم.

عباسپور اظهار کرد: انتخابات نماد مردم سالاری دینی است و اگر شما مردم پای صندوق نروید و بی تفاوت باشید سرنوشت کشور دچار آسیب می شود.

نماینده بوئیین زهرا در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با شرکت گسترده مردم در انتخابات می توانیم دشمن را مایوس کنیم و به رهنمود رهبری پاسخ مثبت دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار