قدردانی رئیس دولت اصلاحات از انصراف مهرعلیزاده به نفع همتی/ من به لیست جمهور رای می‌دهم

تهران (پانا) - رئیس دولت اصلاحات با صدور پیامی، اقدام مسؤولانه و فداکارانه محسن مهرعلی‌زاده را شایسته تقدیر فراوان دانست.

کد مطلب: ۱۱۹۲۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی رئیس دولت اصلاحات از انصراف مهرعلیزاده به نفع همتی/ من به لیست جمهور رای می‌دهم

متن کامل این پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم‌
‌برادر گرامی جناب آقای دکتر محسن مهرعلی‌زاده

باسلام‌

در موقعیت حساس کنونی که جمهوریت نظام در معرض تهدید جدّی قرار گرفته است، اقدام مسئولانه و فداکارانه شما در انصراف از نامزدی ریاست‌جمهوری، شایسته تقدیر فراوان است، و موجب خواهد شد تا کسانیکه می‌خواهند رأی بدهند و در عین حال تسلیم عرصه‌ای نشوند که یک جریان اقلیّت خواست خود را به هر قیمت بر جامعه تحمیل کند، آرائشان شکسته و تقسیم نشود.‌‌

برایتان در همه حال و همه جا به عنوان برادری شایسته و متعهد آرزوی موفقیت می‌کنم.‌‌»

رئیس دولت اصلاحات همچنین در دیدار با 21 نامزد لیست جمهور گفت: لیست جمهور لیست بسیار خوبی است و من به آن رای می‌دهم.

وی گفت: امیدوارم مردم ما همت کنند و به عرصه بیایند و رأی بدهند؛ تا با آن طرحی که مطرح شده که به هر قیمتی ولو با کنار زدن و تهدید کردن رأی مردم و آزادی مردم، من می‌خواهم این فرد و این جریان را روی کار بیاورم، مقابله شود. این کجای جمهوریت اسلامی است؟ اتفاقا مردم باید به صحنه بیایند که این را به هم بزنند که شما تلاش کردید یک تصمیمی به مردم تحمیل شود حالا ما ممکن است که ایده‌آل خودمان را نداشته باشیم اما این صحنه را باید با هم به هم به نفع جمهوریت بهم بزنیم.

وی افزود: حضور مردم در صحنه به هر صورتی که باشد مهم است و اینکه جریانی بخواهد صندوق رأی را از کارآیی بیندازد و به جهت دیگر منحرف کند، حداقل این است که نگذاریم این اتفاق بیفتد. امیدوارم که مردم ما در انتخابات شرکت کنند و به لیست شوراهای ما رأی بدهند و این انسجام و اتحادی که در شورای شهر تهران دیدم که یک لیست از طرف یک جریان مطرح شود امتیاز است. امیدوارم مردم احساس مسئولیت کنند و به صحنه بیایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار