آغاز فعالیت پایگاه‌های تابستانی دانش‌آموزان استثنایی

تهران (پانا) - معاون تشخیص، پیشگیری، پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش وپرورش استثنایی از آغاز فعالیت پایگاه‌های تابستانی دانش‌آموزان استثنایی در سال 1400 خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت پایگاه‌های تابستانی دانش‌آموزان استثنایی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، محمدحسن عظیم عراقی، معاون تشخیص، پیشگیری، پرورشی و تربیت بدنی با بیان اینکه دستورالعمل پایگاه های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان با نیازهای ویژه به ادارات آموزش و پرورش استثنایی استان ها ارسال شده است، گفت: برگزاری پایگاه های اوقات فراغت در شرایط قرمز و نارنجی کرونا به صورت غیر حضوری است و در شرایط آبی کرونا با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی به صورت اختیاری و حضوری پیش بینی شده است.

وی افزود: مدیران مدارس پس از اعلام آمادگی و ثبت عنوان پایگاه در سامانه همگام، باید نسبت به اطلاع رسانی مناسب به دانش آموزان اقدام نمایند.

عراقی در ادامه گفت: دانش آموزان علاقه مند می توانند از اول تا دهم تیرماه به صورت غیر حضوری نسبت به ثبت نام و اعلام آمادگی خود اقدام کنند و کلاس های آموزشی، ورزشی و مهارتی در طی 6 هفته و از 14 تیرماه لغایت پایان مرداد ماه برگزار خواهد شد. پایگاه های اوقات فراغت دانش آموزان با نیازهای ویژه فرصتی برای تمرین مهارت آموزی آن ها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار