برگزاری جلسه شورای ائتلاف نماد درآموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان

بهارستان دو(پانا)- جلسه شورای ائتلاف نماد، با حضور اعضای نمادها و ارگان‌های مربوطه و رئیس، معاون پرورشی و تربیت بدنی و مسئول هسته مشاوره اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان در سالن جلسات فرهنگ اداره آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای ائتلاف نماد درآموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان

داریوش عبدی، رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان در این جلسه که برای ایجاد هماهنگی‌های لازم بین دستگاه ها برگزار شد، به ارائه توضیحات در مورد سامانه نماد بر لزوم هماهنگی و ارتباط قوی دستگاهی تأکید کرد و گفت: سامانه نماد، یا همان نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان، که جهت شناسایی و حمایت از دانش‌آموزان آسیب دیده و در معرض خطر ایجاد شده، طرحی کارآمد و جامع است که برای عملکرد بهتر، نیاز به هم افزایی و همکاری تمامی سازمان ها و نهادها دارد تابتوانیم در کنار هم به مراقبت و توانمندسازی دانش‌آموزان در برابر رفتارهای پرخطر بپردازیم و زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را ایجاد کنیم.

سپس روند کار سامانه نماد، توسط روح‌الله چراغی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی و میرجعفری مسئول هسته مشاوره اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان، توضیح داده شد.

در ادامه حاضرین در جلسه با بیان مشکلات و دیدگاه‌های خود برای چگونگی همکاری سازمان یافته‌تر برای تسریع و تسهیل مداخلات موثر و گسترش آموزش‌های توانمندسازی دانش‌آموزان پرداختند‌.

خبرنگار دانش‌آموز: زکیه فعله گری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار