در مناظره دانش‌آموزان ملاردی رأی اولی مطرح شد؛

چرا باید رأی بدهیم

ملارد(پانا) - سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران با همکاری سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش ملارد، مناظره دانش‌آموزی رأی اولی را با موضوع چرا باید رأی بدهیم و با شعار هر دانش‌آموز، یک نقش اجتماعی، برگزار کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
چرا باید رأی بدهیم

این مناظره به منظور تقویت روحیه مشارکت‌جویی و مسئولیت‌پذیری فردی و اجتماعی در شبکه شاد و کانال‌های مجازی منطقه‌ای، استانی و کشوری بصورت پخش زنده برگزار شده و تعدادی از دانش‌آموزان مدارس نمونه دولتی دکتر هشترودی و شهدای اقتدار آموزش و پرورش ملارد به نمایندگی از سایر رأی ‌‌‌اولی‌ها پای میز مناظره نشستند و نقطه نظرات خود را در مورد دلایل شرکت در انتخابات و ویژگی‌های رییس‌جمهور آینده، مطرح کردند.

در این مناظره مواردی از جمله،مردمی بودن، شناخت نیازهای جامعه، داشتن برنامه جامع و کاربردی با قابلیت اجرایی شدن، شناخت و داشتن راهکار در مورد مسائل معیشت، مسکن، اشتغال و خانواده، کارآزمودگی مطرح شد و داشتن کارنامه مثبت در سوابق اجرایی از ویژگی‌های کاندیدای اصلح برای تصدی پست ریاست جمهوری عنوان شد.

همچنین در این مناظره، دانش‌آموزان، بر شرکت در انتخابات تأکید کرده و دلایلی ازجمله، تحریم‌ها، مشکلات اقتصادی، تبلیغات منفی دشمنان خارجی و داخلی و ... را برای رأی ندادن، کافی ندانستند و ادامه دادند دولت انتخابی، دولت اقلیت نباشد و فرد منتخب باید محبوبیت و مقبولیت عامه مردم را داشته باشد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار