جذب ۲۰۰۰نفر در کارخانه داروسازی اردبیل

اردبیل(پانا) - استاندار اردبیل از جذب بیش از ۲۰۰۰نفر در کارخانه داروسازی و تولید ظروف دارویی «امید فارمد پارسیان» تا پایان امسال خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
جذب ۲۰۰۰نفر در کارخانه داروسازی اردبیل

به گزارش اداره کل استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان بازدید از کارخانه داروسازی و تولید ظروف دارویی در شهرک صنعتی اردبیل گفت: این واحد بعد از ۲ سال تلاش سرمایه گذار به مرحله بهره برداری نزدیک شده و نصب و مونتاز خط تولید در فاز اول آغاز شده است و مرحله به مرحله جذب نیرو و عملیات تولید تداوم می یابد.

او با بیان اینکه سرمایه گذار این پروژه عظیم با احساس امنیت بیشتر کار بسیار منحصر به فردی در استان انجام می دهد، افزود: زیرساخت‌های لازم از قبیل تامین آب، گاز، برق، محوطه سازی، واگذاری اراضی و آسفالت معابر و محوطه توسط دولت انجام شده و بخشی نیز در حال انجام است.

استاندار اردبیل ادامه داد: تا ۸ سال پیش ظرفیت صنایع تبدیلی در استان اردبیل ۵۸۰هزار تن بوده که در حال حاضر به ۲ میلیون تن رسیده است و نزدیک چهار برابر جهش یافته است که نقطه امیدی برای جوانان و مردم فهیم استان است.

بهنام جو با بیان اینکه تا ۸ سال پیش هیچ گونه واحد صنایع تبدیلی در بحث گیاهان دارویی در استان وجود نداشت گفت: خوشبختانه در حال حاضر ظرفیت واحدهای کوچک و بزرگ صنایع تبدیلی گیاهان دارویی بیش از ۲۰ هزار تن در سال است که با راه اندازی واحدهای در حال احداث در آینده این میزان بصورت قابل توجه افزایش می یابد.

او افزود: محصولات این واحد عظیم علاوه بر تامین نیازهای داخلی به کشورهای دیگر نیز صادر خواهد شد و ارزآوری خوبی برای استان و کشور دارد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: با نصب خط تولید و دستگاه های مدرن تولید ظروف دارویی در سوله شماره یک به زودی آغاز می شود حتی تولید لیبل ظروف در همین مجموعه اتفاق می افتد که مواد اولیه را در قسمت انبار واحد دپو کرده اند و سوله های دیگر به منظور تولید مایعات و پایش داروهای گیاهی و شیمایی در نظر گرفته شده است.

بهنام جو با بیان اینکه کارخانه امید فارمد پارسیان برای اشتغال جوانان و امید به آینده آنها جایگاه بسیار خوبی در استان خواهد داشت، افزود: از فارغ التحصیلان رشته های مختلف شیمی، فیزیک، الکترونیک و کامپیوتر گرفته تا رشته های تجربی و فنی در این مجموعه جذب می شوند که هم برای جوانان استان و هم برای مردم مایه برکت است و من از سرمایه گذار عزیز پروژه سپاسگزاری میکنم که چنین سرمایه گذاری بسیار عظیمی را در استان اردبیل انجام داده و در حال توسعه است.

او در ادامه از مردم استان خواست به تبلیغات سو دشمنان توجه نکنند و با امید به آینده روشن در ۲۸ خرداد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی پای صندوق های رای حضور جدی و مشارکت حداکثری داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار