فاز اول امید فارمد پارسیان به زودی افتتاح می شود

اردبیل(پانا) - استاندار اردبیل گفت در سال تولید و پشتیبانی ها و مانع زدایی ها پروژه های در حال احداث با پیشرفت فیزیکی مناسب تداوم دارند که فاز اول کارخانه داروسازی امید فارمد پارسیان با اشتغال زایی۳۰۰نفر در آینده نزدیک افتتاح می شود.

کد مطلب: ۱۱۷۸۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
فاز اول امید فارمد پارسیان به زودی افتتاح می شود

به گزارش استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان بازدید از محل مجموعه داروسازی امید فارمد پارسیان اردبیل اظهارکرد: فاز اول به منظور تولید قطعات پلاستیکی برای شربت و بسته بندی و مواد اولیه انواع داروهای گیاهی و نیز گرفتن اسانس گیاهان دارویی طراحی شده است.

او افزود: دستگاه های خط تولید تیوپ، انواع پماد و کرم های مختلف تا ۱۵ روز دیگر نصب می شود با پیشرفت فیزیکی بالای۹۰درصد با اشتغالزایی۳۰۰نفر افتتاح می شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر ۲۰۰نفر در مراکز آموزشی برای راه اندازی فاز اول آموزش می بینند و بیش از۸۰۰نفر تا پایان امسال در فاز اول و دوم این مجموعه شاغل می شوند.

بهنام جو با بیان اینکه نزدیک ۳۵ هزارمتر مربع در این شهرک زیر بنا ساخته شده است، افزود : خوشبختانه کار فیزیکی سوله های اصلی تمام شده و عملیات اجرایی محوطه سازی نیز آغاز شده است و پیشرفت فیزیکی خوبی که دارد و عملیات کلنگ زنی بخش های دیگر در زیربنای ۸۰هزار متر زیربنا به زودی کلنگ زنی می شود.

او این مجموعه را ظرفیت بزرگی برای استان و کشاورزانی که در حوزه تولید گیاهان دارویی مشغول هستند برشمرد وگفت: این کارخانه در نوع خود یک واحد صنایع تبدیلی است چرا که در زمینه تولید داروهای گیاهی کار خود را آغاز می کند و برای اولین بار در منطقه کارخانه ای با این وسعت و در چند فاز مختلف احداث می شود.

استاندار اردبیل گفت: این مجموعه در نوع خود بزرگترین و بهترین کارخانه با برند opd فعالیت می کند و در فاز دوم نیز تحت لیسانس هلث اید انگلستان داروهای گیاهی و شیمیایی و مایعات دارویی و همچنین کلیه ملزومات مورد نیاز دارویی را تولید خواهد کرد.

بهنام جو ضمن تقدیر از سرمایه گذار این مجموعه خواستار همکاری دستگاه های اجرایی متولی با چنین سرمایه گذاران در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار