اعلام آثاربرگزیده «مسابقه لحظه دیدار» ویژه عکاسی از اماکن متبرکه در منطقه ۱۴

تهران(پانا)- مرحله داوری مسابقه «لحظه دیدار» ویژه عکاسی از اماکن متبرکه در نگارخانه کلک خیال فرهنگسرای اخلاق منطقه ۱۴ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
اعلام آثاربرگزیده «مسابقه لحظه دیدار» ویژه عکاسی از اماکن متبرکه در منطقه ۱۴

به گزارش مهناز اصناف پور؛ کارشناس نگارخانه کلک خیال، پس از فراخوان مسابقه «لحظه دیدار» در اول خرداد سال جاری، ویژه عکاسی از اماکن متبرکه شامل گنبد، گلدسته، کاشی کاری، معماری، صحن و زیارتگاه ها در دو بخش حرفه ای و مردمی ،تعداد ۱۵۰ اثر از هنرمندان و علاقمندان به هنر عکاسی به دبیرخانه مسابقه ارسال شد.

بر اساس این خبر، هیأت داوران به سرپرستی سعید فداییان عکاس و مدرس دانشگاه، بر اساس شاخصه هایی چون ارتباط موضوع با اثر، کیفیت و وضوح و ترکیب بندی آثار، سه اثر برتر را انتخاب کردند.

این خبر می افزاید: آیین اختتامیه مسابقه در آستانه میلاد امام رضا(ع)، یکشنبه 30 خرداد ماه به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی با حضور تعداد محدودی از شرکت کنندگان و برگزیدگان در سالن سرای حضور فرهنگسرای اخلاق برگزار می شود.

همچنین گفتنی است: نگارخانه کلک خیال به زودی، آثار شرکت کنندگان و برگزیدگان مسابقه را در قالب تولید فضای مجازی (فتوکلیپ) تهیه و در صفحه مجازی نگارخانه کلک خیال به نشانیkelkkhial.gallery@ وصفحه آپارات به نشانی بارگذاری می کند.

*خبرنگار دانش آموز؛ ساره شادمهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار