تقدیر از همکاران برگزیده منطقه ای در دهمین جشنواره نوجوان سالم

تهران (پانا) - محمد رحیم؛رییس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی شهرتهران با اشاره به اهمیت جشنواره نوجوان سالم جهت جذب توانمندی های دانش آموزان، بر شناسایی و شکوفایی توانایی ها و ظرفیتهای دانش آموزان، فرهنگیان و مدیران مدارس، در زمینه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۱۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از همکاران برگزیده منطقه ای در دهمین جشنواره نوجوان سالم

به گزارش خبرنگار پانا منطقه ۳، آیین تقدیر از همکاران برگزیده منطقه ای در دهمین جشنواره نوجوان سالم در سال تحصیلی ۴۰۰-۹۹ با حضور محمد رحیم، رییس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش شهرتهران، فیروز یارمحمدی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، مریم قربانی؛ کارشناس پیشگیری از آسیب های اجتماعی، مروی؛ کارشناس مشاوره، نیما جوادی؛ کارشناس فرهنگی و هنری و نیز جمعی از مشاوران و همکاران حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی مدارس با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سالن شهید مهری برگزار شد.

در ابتدا از اجرای مطلوب این جشنواره در معاونت پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسی مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی تقدیر و تشکر کرد و گفت: جشنواره نوجوان سالم در راستای ترویج شیوه های زندگی سالم و پیشگیری ازگرایش به رفتارهای پرخطر و جلوگیری از آسیب های اجتماعی، افزایش مهارت و ارتقاء سطح بهداشت روان دانش آموزان اجرایی شده است. اجرای این جشنواره، برای جذب توانمندی های دانش آموزان در محورهای فوق ودرقالب آثارهنری چون ایده پردازی، مقاله، عکس، فیلم کوتاه، نرم افزارو چند رسانه ای، نقاشی ،موشن گرافی و روزنامه دیواری اهمیت زیادی دارد.

رییس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش شهرتهران افزود: شناسایی و شکوفایی توانایی ها و ظرفیتهای دانش آموزان، فرهنگیان و مدیران مدارس، در زمینه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی از اهداف مهم این برنامه می باشد.

فیروز یارمحمدی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه در این مراسم ضمن خیر مقدم به میهمانان و تقدیر و تشکر از شرکت همکاران در مدارس چنین گفت: حضور دانش آموزان و همکاران را در این جشنواره میتواند گامی موثر در جهت افزایش آگاهی و کاهش آسیب های اجتماعی باشد.
اجرای طرح های مشارکتی در جهت پیشگیری از رفتارهای پر خطر در بین کودکان و نوجوانان لازم و ضروری است.

قربانی کارشناس پیشگیری نیز ضمن خیر مقدم و تقدیر از حضور فرهنگیان منطقه در دهمین جشنواره نوجوان سالم در مورد روند اجرای جشنواره گفت: تعداد ۶۲۰ اثر در بخش دانش آموزی و ۲۰ اثر در بخش فرهنگیان به دبیرخانه منطقه ای دهمین جشنواره نوجوان سالم ارسال شد، که بعد از داوری ۵۸ اثر دانش آموزی و ۱۲ اثر از بخش فرهنگیان به اداره کل مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی شهر تهران جهت داوری نهایی در مرحله ی استانی ارسال شد.

در پایان نیماجوادی؛ کارشناس فرهنگی و هنری منطقه در راستای محورهای هنری جشنواره و اهمیت نقش هنر گفت: هنر به عنوان مهارتی مهم است، که می توان از طریق آن یا با زبان آن هر پیامی را به شکل ساده، غیر مستقیم، سریع، روان و قابل فهم و درک برای اقشار مختلف جامعه انتقال داد.
لازم به ذکر است در این مراسم از برگزیدگان با اهدای لوح یادبود و هدایا تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار