قطع برق اصناف پرمصرف استان مرکزی

تهران (پانا) - مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره افزایش مصرف برق در این استان و لزوم رعایت الگوی مصرف می‌گوید برق اصناف پرمصرف که نسبت به توصیه و تذکرها بی‌توجه باشند، قطع می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۹۱۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
قطع برق اصناف پرمصرف استان مرکزی

به‌گزارش وزارت نیرو، محمد نظام آبادی با اعلام این خبر، افزود: تیم‌های طرح بازرسی مدیریت مصرف برق اماکن تجاری در شهرستان اراک در مرحله اول به تمام کسبه و تجاری که در محل کسب و کار خود اقدام به استفاده از لامپ‌های پرمصرف کرده باشند، تذکر خواهند داد و در صورت عدم توجه صاحب صنف به توصیه و تذکرها، نسبت به قطع برق واحد مزبور اقدام خواهند کرد.
وی با بیان اینکه در اجرای این طرح مجامع امور صنفی در شهرستان‌ها همکاری با ادارات برق ضرورت دارد، خاطرنشان کرد: این طرح در شهرهای بزرگ استان نیز در حال اجراست و در پایان هرهفته رابطین مدیریت مصرف برق موظف به جمع‌آوری گزارش اکیپ‌های بازرسی، جمع‌بندی و ارسال آن به ستاد هستند.
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، حذف تمامی لامپ‌های پرمصرف مدادی و گازی و لامپ‌های کم مصرف مازاد برنیاز و غیرضروری، آموزش صحیح مصرف در بخش تجاری و همچنین الگوسازی مصرف صحیح برق را از جمله اهداف این طرح عنوان کرده است.
نظام آبادی خاطرنشان کرد: استفاده از نور طبیعی خورشید، کنار گذاشتن لامپ‌های پرمصرف التهابی و رشته‌ای، کاهش یا حذف لامپ‌های اضافی و نورافکن‌های پرمصرف، جایگزینی لامپ‌های فوق کم مصرف (ال‌ای دی) با بازدهی بالا و حذف لامپ های کم‌مصرف مازاد برنیاز از راهکار‌های صرفه‌جویی انرژی برق در واحد‌های تجاری هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار