رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استان آذربایجان شرقی:

آزمون کتبی انتخاب و انتصاب مدیران مدارس بصورت آنلاین، 24 خرداد برگزار می شود

تبریز(پانا) - رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استان با تاکید بر دقت نظر حداکثری در امر اجرایی فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس، از برگزاری آنلاین و با استفاده از تلفن همراه این آزمون در مورخ 24 خرداد 1400 خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۱۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
آزمون کتبی انتخاب و انتصاب مدیران مدارس بصورت آنلاین، 24 خرداد برگزار می شود

علی مظفری گفت: به جهت شرایط خاص و به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، امسال آزمون کتبی انتصاب و انتخاب مدیران مدارس بصورت آنلاین و از طریق تلفن همراه برگزار خواهد شد.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استان آذربایجان‌شرقی افزود: زمان این آزمون روز دوشنبه 24 خرداد 1400 از ساعت 10 الی 11:30 قبل از ظهر خواهد بود.
وی ادامه داد: لازم است داوطلبان در زمان مقرر با ورود به سایت ltms.medu.ir و کلیک روی آیکون آزمون ها یا انتخاب و انتصاب مدیران و ورود نام کاربری و رمز خود به سئوالات پاسخ دهند.
وی همچنین یادآور شد: نام کاربری و رمز داوطلبان همان کد ملی و رمز ltms است و همکاران توجه داشته باشند که زمان آزمون 70 دقیقه و تعداد سئوالات 70 سئوال خواهد بود.
علی مظفری گفت: در مرحله نخست 1859 داوطلب تصدی پست مدیریت مدارس در سامانه ثبت نام کرده بودند که پس از بررسی، شرایط حضور 1605 نفرجهت شرکت در آزمون کتبی مورد تایید واقع شده است.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استان آذربایجان‌شرقی در پایان با تشریح ضرورت وجودی فرایند انتخاب و انتصاب مدیران به شکل کنونی گفت: 1605 نفر از داوطلبان برای تصدی 474 پست مدیریت مدارس استان آذربایجان‌شرقی رقابت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار