معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

دختران امروز مادران آینده هستند

شهرری (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت جایگاه و نقش دختران به عنوان مادران آینده در جامعه بسیار مهم است.

کد مطلب: ۱۱۹۱۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
دختران امروز مادران آینده هستند

الهه حسن‌پور معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: امروز روز بسیار فرخنده‌ای است و برای من دختران در جایگاه ویژه‌ای قرار دارند، سلامت شما دانش‌آموزان نقش کلیدی بسیار مهمی برای همه‌ کادر آموزش و پرورش دارد.

او ادامه داد: طرح‌های زیادی برای سلامت دانش‌آموزان دختر وجود داشته است، مانند توزیع قرص‌های آهن که بسیار برای دختران مفید بوده و امسال مسئله بسیار مهم که ما متوجه آن شده‌ایم راهی برای تقویت عضلات بدن دختران بوده است. پسران بیرون از منزل بازی‌های مانند فوتبال و غیره را انجام می‌دهند که این کار باعث تقویت عضلات آن‌ها می‌شود لذا دختران چنین امکاناتی را در خارج از منزل نداشته‌اند ما برای سه پایه اول ابتدایی کلاس درس تربیت بدنی را طراحی کرده‌ایم که دختران بتوانند از صخره بالا بروند تا با این کار بتوانند عضلات خود را تقویت کنند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: وقتی مادری دچار ویروس کرونا می‌شود چرخ خانه دچار مشکل می‌شود و اگر آقایان و حتی کودکان خانواده گرفتار این ویروس سخت شوند مادر با تمام توان به آن‌ها کمک میکند تا اعضای خانواده هرچه سریع‌تر بهبود یابند و حال جایگاه شما جایگاه بسیار مهمی است لذا که میگویند بهشت زیر پای مادران است زیرا مادران آینده دختران امروز جامعه‌ما هستند. سلامت شما دانش‌آموزان برای وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت و درمان بسیار مهم است و ما در این راستا تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا شما دختران جامعه در سلامت کامل باشید.

حسن‌پور گفت: طرح کوچ در سه مرحله اجرا انجام شد و دانش‌آموزانی که توانستند در خود تغییراتی را در نمای توده بدنی قد و وزن پیدا کنند مورد تقدیر قرار گرفته‌اند. این طرح در نظرما بسیار طرح مناسب و خوبی بوده است اما اتفاق جالبی که بعد از برسی نتایج با آن روبه رو شده‌ایم تناسب اندام و سلامت دانش‌آموزان دختر نسبت به پسران بوده است و لذا ما متوجه شده‌ایم که دختران بیشتر از پسران مواظب سلامت خود هستند.

او عنوان کرد: فرهنگ تغدیه و فرهنگ سلامت در دختران‌ما بهتر بوده است و این جای افتخار دارد و من به عنوان معاون سلامت اداره کل آموزش و پرورش به دختران که مراقب سلامت خود بوده‌اند افتخار خواهم کرد.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار