به‌مناسبت روز دختر؛

پخش گل در میان حوزه‌های امتحانی دخترانه بهارستان

بهارستان یک(پانا)- به‌مناسبت میلاد حضرت‌معصومه(س) و روز دختر صبح امروز در حوزه امتحانی حاج‌رحیم شعبانی، مدیر و معاون متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، تعدادی شاخه گل به دانش‌آموزان دختر حاضر در محل حوزه اهدا کردند.

کد مطلب: ۱۱۹۱۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
پخش گل در میان حوزه‌های امتحانی دخترانه بهارستان

به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر؛ مصطفی کلانتری مدیر به همراه ماشاءالله درختی، معاون آموزش متوسطه و مریم سعادتی کارشناس امور بانوان آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با حضور در حوزه‌های امتحانی با اهدای گل به دانش آموزان دختر این روز را تبریک گفتند.

کلانتری ضمن تبریک این روز به تمامی دختران شهرستان گفت: حضرت معصومه (س) در خاندانی که سرچشمه علم و تقوا و فضایل اخلاقی بود، پرورش یافته و عصمت مادر بزرگوارش حضرت فاطمه زهرا (س) در او تجلی یافته است.

او ادامه داد: ولادت خجسته حضرت فاطمه معصومه(س)، فاطمه کبری، کریمه اهل بیت، بانوی کرامت، وفاداری و مظهر فضایل و مقامات که به عنوان روز دختر نامگذاری شده‌است را به عموم شیعیان و همکاران فرهنگی بویژه دانش آموزان دختر و تمامی دختران باعفت این سرزمین تبریک و تهنیت عرض می‌‌کنم. امید است دختران جامعه اسلامی با تاسی از سیره و روش زندگانی این بانوی بزرگوار که به اسطوره علم و عفاف لقب گرفته است سرمشق گیرند تا الگوپذیری از این بانوی بزرگوار زمینه ساز تعالی معنوی، اخلاقی و علمی دختران نوجوان و جوان ما را فراهم سازد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار