معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک بهارستان:

ضرورت حضور در مدارس و تلاش جهت رفع مشکلات احتمالی مردم

بهارستان یک(پانا)- معاون آموزش ابتدایی بهارستان یک در جلسه ارزیابان ستاد ثبت نام، نظارت مستمر و مستقیم بر روند ثبت نام و ارزیابی دقیق را یکی از مهم‌ترین وظایف اعضای ستاد دانست.

کد مطلب: ۱۱۹۱۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت حضور در مدارس و تلاش جهت رفع مشکلات احتمالی  مردم

الهام صیادی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان یکی از مهم‌ترین وظایف اعضای ستاد را نظارت مستمر و مستقیم بر روند ثبت‌نام و ارزیابی دقیق عنوان کرد و گفت: باید با حضور در مدارس و در بین مردم مشکلات احتمالی شناسایی و در جهت رفع این مشکلات تلاش کرد.

او با تأکید بر شعار بهترین مدرسه، نزدیک‌ترین مدرسه است، افزود: باید به صورت یکسان به تمامی آموزشگاه‌های حوزه آموزشی خود نظارت و توجه داشته باشیم و اسباب پیشرفت آن‌ها را فراهم کنیم.

صیادی ادامه داد: سلامت تیم ارزیابی از ستاد ثبت‌نام باید حفظ شود به گونه‌ای که نظرات و رویکرد آنان نسبت به همکاران فرهنگی، رویکردی دلسوزانه و دغدغه‌مند باشد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان از زحمات ارزشمند تمامی همکاران، علی‌الخصوص مدیران و معاونین مدارس ناحیه یک بهارستان که در ایام ثبت‌نام برای سال تحصیلی جدید انجام وظیفه می‌کنند، قدردانی کرد و ادامه داد: با نظر خداوند متعال و رعایت ضوابط و مقررات و صیانت از حقوق شهروندی از خدشه‌دار شدن حیثیت دستگاه تعلیم و تربیت جلوگیری می‌کنیم.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار