وزیر صمت: هر کشوری در طول تاریخ هزینه‌های استقلال را داد، موفق به پیشرفت شد

تهران (پانا) -  وزیر صنعت ، معدن و تجارت (صمت) از رشد هشت درصدی اقتصاد کشور در شرایط کرونایی خبر داد و گفت : طی سالجاری نیز در ۲۷رشته صنعتی بیش از ۵۰درصد رشد تولید داشته ایم.

کد مطلب: ۱۱۹۱۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
وزیر صمت: هر کشوری در طول تاریخ هزینه‌های استقلال را داد، موفق به پیشرفت شد

به گزارش ایرنا ،علیرضا رزم حسینی روز پنجشنبه در سفر به جنوب کرمان با بیان اینکه ایران فشارهای اقتصادی زیادی را تحمل کرده است، گفت: با همه این مشکلات و فشارهای اقتصادی تجارت خارجی ما در سال گذشته حدود ۷۵ میلیارد دلار تامین کالا شد و ۱۴۶ میلیون تن کالا در شرایط تحریم جابجا شد.

وی افزود: با صادرات ۳۸ میلیارد دلاری ایران بخش خصوصی توانمند شد و در صادرات غیر نفتی کشور موفق شدیم کارخانه‌هایی در سراسر کشور به عرصه تولید و بهره برداری برسانیم.

رزم حسینی اظهار داشت: امروز اگر ما در شرایط اقتصادی، مشکلاتی داریم، هزینه این است که می‌خواهیم استقلال داشته باشیم و هر کشوری در طول تاریخ هزینه‌های استقلال را داد، موفق به پیشرفت شد.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم وابسته به کشورهای دیگر باشیم، در دراز مدت مستعمره آن‌ها واقع می‌شویم.

رزم حسینی بیان کرد: نباید ناامید شویم ما باید باور کنیم با تمام شرایط سخت کشور را سرپا نگه داشته ایم و ارکان حکومت همه دست به دست هم دادند تا کشور سربلند باقی بماند.

وزیر صمت به برگزاری انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: باید در انتخابات مشارکت کنیم و حضور مردم مثل دوره‌های قبل باید حداکثری باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار