چشم انداز گیلان از نگاه عکاسان 

رشت ( پانا) - جمعی از هنرمندان گیلان بر آن شدند تا طبیعت و گیرایی های طبیعی استان را در هیات مسابقه عکسی با عنوان چشم انداز گیلان به ثبت برسانند.

کد مطلب: ۱۱۹۱۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
چشم انداز گیلان از نگاه عکاسان 

به گزارش ایرنا، مسابقه در بخش دوربین عکاسی و به داوری شباب گلچین، اسماعیل گلشن مژدهی و مسعود ثبوتی از هنرمندان شناخته شده گیلان برگزار می شود.
در فراخوان این مسابقه فرهنگ‌سازی و توسعه افکار عمومی نسبت به طبیعت گیلان و کمک به جذب گردشگران داخلی و خارجی ذکر شده است.

مهلت پایان ارسال آثار ۲۴ خردادماه ذکر شده و نمایشگاهی از ۲۰ اثر برگزیده ۲۹خرداد ماه تا سوم تیرماه در نگارخانه ایماژ به نمایش درمی‌آید. از مخاطبان خواسته شده برای ارسال آثار از طریق واتساپ به شماره ۰۹۹۱۶۴۲۳۸۴۸ اقدام کنند.
بر اساس دانش توریسم؛ گردشگری در سطح بالای اقتصادی و اجتماعی آن موجب شکوفا شدن ذوق و استعداد و ارتقاء آموزش در همه زمینه ها می‌شود و بر همین اساس کشوری که در صنعت گردشگری فعال می شود، می تواند میلیون‌ها گردشگر را به خود جلب کند.
گردشگری در مجموع نه تنها موجب اشتغال، افزایش درآمد، صلح و آرامش می شود بلکه سطح هنر و ذوق و استعداد را ارتقاء می بخشد؛به هر روی گیلان همایشی است از گیرایی‌ها و گونه های متعدد گردشگری که طبیعت گردی (اکوتوریسم) سرآمد آنهاست و چه بسیار حیف که کرونا حسرت آفرین سفرهای راحت شد، اما این نیز خواهد گذشت و بار دیگر سفر به شمال جان خواهد گرفت و صنعت گردشگری غوغا خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار