پویش ایرانینو؛ پویشی ویژه دانش‌آموزانی که حق رای ندارند

تهران (پانا) - دبیر پویش باشگاه نوجوانان ایرانیوم گفت در آستانه برگزاری انتخابات ۱۴۰۰، پویش ایرانینو، اولین پویش بدون رای‌ها  ویژه دانش‌آموزان سراسر کشور در بستر شبکه‌های اجتماعی راه‌اندازی شد.

کد مطلب: ۱۱۹۰۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
پویش ایرانینو؛ پویشی ویژه دانش‌آموزانی که حق رای ندارند

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، سپهر جمعه زاده دبیر پویش باشگاه نوجوانان ایرانیوم با اشاره به اینکه در انتخابات‌های گذشته، در قالب برگزاری برنامه‌های مختلف زمینه آگاه سازی و مشارکت پرشور رای‌اولی‌ها فراهم می‌شد، گفت: امسال برنامه ویژه ای برای دانش آموزان داریم و علاوه بر دانش آموزان رای اولی دانش آموزانی که حق رای ندارند نیز می توانند در این پویش شرکت کنند.

وی اضافه کرد: این پویش ویزه دانش آموزان 15 تا 17 سال است که شور و شعور انتخاباتی را دارند ولی متاسفانه حق رای ندارند و در راستای آگاهسازی دانش آموزان و با توجه به تاثیرگذاری نوجوانان در خانواده ها و هویت بخشی به قشر نوجوان برگزار خواهد شد.

جمعه زاده خاطرنشان کرد: در این پویش دانش آموزان می توانند با مراجعه به سایت www.iranioum.com و www.iranioumclub.ir هر سوال و اظهار نظری که دارند را با کاندیدای مورد نظر خود مطرح کنند. علاوه بر اینکه دغدغه های نوجوانان به دست کاندیدای مورد نظر خواهد رسید ، برنامه های نامزدها در این خصوص مسائل مرتبط با دانش آموزان را به گوش دانش آموزان خواهیم رساند .

وی با اشاره به اینکه پویش رای‌‍‌اولی‌ها در استان با محوریت تشکل‌های دانش آموزی برگزار می‌شود، یادآور شد: آینده متعلق به دانش‌آموزان بوده و دانش آموزانی که حتی حق رای ندارند به نوعی می‌توانند اظهار نظر کنند و این پویش ها آنان را برای پذیرش مسوولیت‌ها در آینده آماده کند و همچنین این افراد تاثیرذاری بسیاری در خانواده ها و مشارکت حداکثری خواهند داشت.

دبیر پویش باشگاه نوجوانان ایرانیوم گفت: علاقه مندان جهت شرکت در این پویش می توانند به صفحات مجازی @iranioumclub در شاد و اینستاگرام و شاد مراجعه کنند.

گفتنی است به دانش آموزای که بهترین سوال را از نامزدهای انتخاباتی پرسیده شود به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است این پویش از طرف بنیاد سپهر تبلیغ نوین سازمان تبلیغات اسلامی ، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و مجموعه های فعال تربیتی در کشور برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار