توسط فرماندار اسلامشهر:

تشریح دستورالعمل تبلیغات انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت: مهلت قانونی تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی صبح روز پنج شنبه ۲۰ خردادماه به مدت یک هفته آغاز می شود و کلیه داوطلبان ملزم هستند تا موارد ذکر شده در دستورالعمل تبلیغات انتخابات را رعایت کنند.

کد مطلب: ۱۱۹۰۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تشریح دستورالعمل تبلیغات انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در این رابطه اظهار کرد: بر اساس موارد ذکر شده در این دستورالعمل، نامزدهای شوراهای اسلامی شهرها می‌توانند در هر منطقه شهرداری یک سـتاد تبلیغات انتخابات جهت ساماندهی فعالیت‌هایتبلیغاتی خود و طرفدارانشـان دایـر کنند و نامزدهای انتخابات شوراهای روستایی نیز صرفاً یک ستاد تبلیغاتی خواهند داشت.

او با بیان اینکه محل ستاد تبلیغات و مسئول آن باید به صورت کتبی از سوی نامزد انتخابات به هیات اجرایی اعلام شود، تصریح کرد: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، استفاده از هـر گونـه آثـار تبلیغـاتی نامزدها و طرفداران آنان اعم از کاغذی، پارچه ای، مقوائی، فلزی و یا جنس دیگر با ابعاد حداکثر ۷۰ × ۱۰۰سانتیمتر مجاز خواهد بود.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان اسلامشهر استفاده از تابلو، بنر، پلاکارد و ... در محل ستاد تبلیغـاتی نامزدها را مجاز دانست و ادامه داد: الصاق هرگونه آثار تبلیغاتی نامزدها روی علائم راهنمایی و رانندگی، تابلوی بیمارستان‌ها، مدارس و سایر مؤسسات آموزشی و تابلوهای منصوبه در معابر عمومی توسط بخش دولتی و وابسته به دولت، تأسیسات دولتی و صندوق‌های پست و پست‌های برق و تلفن ممنوع بوده و نصب تبلیغات در املاک بخش خصوصی و یا نصب پوستر و عکس تبلیغاتی نامزدهـا روی شیشه امـاکن صـنفی خصوصـی نیز صرفاً با رضایت مالکان یا متصرفان مجاز است.

مرسلپور خاطرنشان کرد: کلیه نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی ملزم هستند از نوشتن و یا اظهار مطالب خلاف واقع، تبلیغ علیه سایر نامزدها و هرگونه هتک حرمت و حیثیت آنان خودداری کنند. درج هر گونه اطلاعات در خصوص درجات تحصیلی و سوابق خدمات و فعالیت‌های نامزدها در آثار تبلیغاتی که مستند به مدارک قابل ارائه به هیأت اجرایی نباشد نیز ممنوع خواهد بود.

اوبا بیان اینکه هرگونه تجمع انتخاباتی، مراسم سخنرانی، گفتگو و مناظره در مکان‌های سربسته از قبیل مساجد، سالن‌های اجتماعات، تالارهای پذیرائی و سالن‌های ورزشی طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوع است افزود: هرگونه تجمع در محیط‌های بسـته ممنـوع اسـت و در صـورت ضـرورت تشـکیل جلسـات داخلـی سـتادها در فضـای بسـته، بـا توجه به نارنجی بودن وضعیت شهرستان برگزاری جلسه با حضور ۲۰نفر بلامانع است.

مرسلپور تصریح کرد: کمیته امحاء تبلیغات غیرمجاز در فرمانداری تشکیل شده و ضمن نظارت بر فعالیت‌های تبلیغاتی داوطلبان با هرگونه تبلیغات غیر مجاز برخورد قانونی خواهد داشت.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار