زاکانی: بیش از ۴۵۰۰ مسأله از سراسر کشور شناسایی شده است

تهران (پانا) - نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ضمن رونمایی از سامانه «دولت‌یار»، از شناسایی و ثبت 4500 مسأله از سراسر کشور در سامانه دولت‌یار و برنامه‌ریزی برای رفع این مسائل و مشکلات خبر داد. 

کد مطلب: ۱۱۹۰۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
زاکانی: بیش از ۴۵۰۰ مسأله از سراسر کشور شناسایی شده است

علیرضا زاکانی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز چهارشنبه ضمن رونمایی از سامانه دولت‌یار (سامانه نظام مسائل شهرستان‌ها) گفت: در سامانه دولت‌یار بیش از ۴۵۰۰ مسأله از سراسر کشور ثبت و شناسایی شده که ۱۸۴۱ مسأله مختص ۴۵۱ شهرستان است که از این تعداد نیز ۱۲۰۰ پرونده از مسائل کلان ملی از قبیل بیکاری و تورم است.

زاکانی تصریح کرد: بر این اساس برای این مسائل در بودجه ۱۴۰۱ اعتبار مشخصی پیش‌بینی می‌شود؛ همچنین با رونمایی از این سامانه، امکان نظارت بر عملکرد مسئولان اجرایی در مراحل بعدی فراهم می‌شود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به عملکرد سامانه دولت‌یار تصریح کرد: همچنین با سازوکار سامانه دولت‌یار امکان نهادسازی نوین برای احیای اصول هشتم و ۱۲۷ قانون اساسی فراهم می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: برخی مسئولان تمایلی به اجرای این اصول قانون اساسی نداشته‌اند، چراکه مجبور به پاسخگویی می‌شوند، لذا اصول معطل‌مانده قانون اساسی با این سازوکار اجرا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار