کسب رتبه برتر توسط هنرمندآموزش و پرورش ناحیه یک ری در جشنواره معلمان هنرمند

شهرری(پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرروش ناحیه یک ری از کسب رتبه برتر توسط هنرآموز این منطقه در بین برگزیدگان اولین جشنواره فرهنگی و هنری معلمان هنرمند کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۰۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر توسط هنرمندآموزش و پرورش ناحیه یک ری در جشنواره معلمان هنرمند

نخستین جشنواره معلمان هنرمند که با هدف معرفی توانمندی‌های فرهنگی و هنری همه معلمان کشور توسط وزارت آموزش و پرورش برگزار شده بود، با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره در سعدیه شیراز پایان یافت.

رحمت‌الله قاسمی‌پور در این رابطه به پانا اظهار کرد: برگزاری این جشنواره علاوه بر اینکه سبب تقویت و تشویق جامعه فرهنگی به ویژه معلمان می‌شود، زمینه خوبی را برای استفاده از روشهای هنری در امر پرورشی و تربیتی مدارس بوجود آورده است.

او افزود: در این جشنواره که با شرکت بیش از 22 هزار فرهنگی کشور برگزار شد، از آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، خانم فاطمه میرزایی، همکار هنرمند و هنرآموز هنرستان فنی و حرفه‌ای ایثار در رشته نگارگری موفق به کسب رتبه برتر در این رقابت‌ها شد.

گفتنی است در جشنواره معلمان هنرمند که به صورت مجازی برگزار شد، همکاران رسمی، پیمانی، قراردادی و نیروهای شاغل در مدارس غیردولتی در رشته های: پژوهشی، هنرهای آوایی، نمایشی، تجسمی و رسانه شرکت کردند.

خبرنگار: سمیه نیک‌فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار