رخشانی‌مهر خبر داد

اختصاص ردیف اعتباری جداگانه برای تجهیز سرویس‌های بهداشتی مدارس

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سفر یک‌روزه به استان کردستان از پروژ‌ه‌های در حال ساخت شهرستا‌ن‌های مریوان و سروآباد بازدید و بر رفع مشکلات و موانع تسریع در اجرای پروژه‌ها تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۰۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص ردیف اعتباری جداگانه برای تجهیز سرویس‌های بهداشتی مدارس

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر در این سفر که قاسمی‌پور نماینده مردم مریوان و سروآباد و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، احمدی مدیرکل نوسازی مدارس و حسامی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کردستان نیز حضور داشتند از پروژه‌های درحال ساخت شهرستان‌های مریوان و سروآباد بازدید کرد.

پروژه‌های مدرسه ۱۴ کلاسه شهرستان سروآباد، استخر سر پوشیده و اردوگاه فرهنگی آموزشی مریوان، پروژه مقاوم سازی مدرسه عفاف و پروژه ۱۲ کلاسه شهرک موسک در مریوان از جمله پروژه‌هایی بودند که رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از نزدیک در جریان عملیات اجرایی و پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفت.

رخشانی‌مهر در جلسه جمع‌بندی که در فرمانداری مریوان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: هدف از این سفر بررسی وضعیت پروژه‌ها و فضاهای آموزشی شهرستان‌های مریوان و سرو آباد بود تا ساماندهی و اولویت بندی مطلوب صورت گرفته و با رفع مشکلات تکمیل پروژه‌ها تسریع یابد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه طبق لیست ارائه شده 35 پروژه فعال در این دو شهرستان‌ داریم، اضافه کرد: 23 پروژه در مریوان و 12 پروژه نیز در سروآباد داریم که عمدتا در سال 1399 و 1400 عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه شش پروژه نیمه‌تمام این دو شهرستان تعیین تکلیف شدند، ادامه داد: با تخصیص اعتبارات از سوی خزانه‌داری که به ما ابلاغ شده‌ است، به‌زودی اعتبارات لازم برای پروژه‌های نیمه تمام ملی تامین و یه اداره کل نوسازی مدازس کردستان ابلاغ می شود تا عملیات اجرایی و تکمیل پروژه‌ها سرعت گیرد.

رخشانی‌مهر با تاکید‌ بر اهمیت و اولویت تامین امکانات مناسب بهداشتی در مدارس بیان کرد: خوشبختانه در خصوص مشکلات سرویس‌های بهداشتی با رایزنی‌هایی که صورت گرفت ردیف اعتباری جداگانه در بودجه امسال سازمان نوسازی مدارس برای این منظور افزوده شد تا مشکلات مدارس در این حوزه نیز برطرف شود و مدرسه ای فاقد سرویس بهداشتی نداشته باشیم.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور همچنین در خصوص خرید تجهیزات آموزشی گفت: در این مورد نیز اعتباری تخصیص دادیم و به استان ابلاغ شد و مبلغ دیگری نیز با اعلام نیازمندی‌ها انشالله تامین می‌شود که این اعتبارات را هدایت کنید.

معاون وزیر آموزش و پرورش در پایان با یادآوری و قدردانی از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر معلمان در پیشبرد نظام تعلیم و تربیت در این شرایط سخت کرونایی، از پیگیرهای قاسمی‌پور نماینده مردم مریوان و سروآباد و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس جهت حل مشکلات آموزش و پرورش تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار