بازدید فرماندار و بخشدار ششطراز از پروژه آبرسانی چاه جدید شهر کندر 

 کاشمر(پانا)- فرماندار شهرستان خلیل‌آباد به اتفاق مدیر  امور آبفای  شهرستان خلیل‌آباد از چاه آب شرب جدید کندر و بخش ششطراز با حضور بخشدار این بخش بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۱۹۰۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید فرماندار و بخشدار ششطراز از پروژه آبرسانی چاه جدید شهر کندر 

محمد کاظمی مدیر امور آبفای شهرستان خلیل آباد در گزارش خود از مزایای این چاه برای تامین آب شرب در شهر کندر و بخش ششطراز گفت: با پیگیری‌های انجام شده توانستیم اعتبار لازم برای تجهیز و راه اندازی چاه جدید شهر کندر که در سال جاری حفاری شده را اخذ و تجهیز چاه را انجام دهیم. این پروژه شامل ۷۰۰مترخط برق، ۲کیلومتر خط انتقال و حفر و تجهیز چاه و حصارکشی است که بالغ بر 52میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی از بهره برداری این چاه تا یک هفته دیگر خبر داد و افزود: چاه مذکور در تمامی روستاهای بخش ششطراز رینگ شده و امکان کمک به تمامی روستاها وجود دارد، بنابراین با وارد شدن به مدار این چاه کمک بزرگی به آبرسانی شهر کندر و روستاهای منطقه کویر خواهد داشت.
مدیر امور آبفای خلیل آباد، از زحمات فرماندار شهرستان بابت پیگیری اعتبارات تشکر کرد.

همچنین ابراهیم قاسم پور فرماندار شهرستان خلیل آباد، ضمن تشکر از خدمات آب و فاضلاب در شهرستان که در یک سال گذشته شاهد افتتاح دومین حلقه چاه است، اظهار کرد: با واردشدن آب این چاه به مدار، مشکل مردم دیار بخش ششطراز در تامین آب شرب خود نخواهند داشت.
وی اظهار امیدواری کرد: در این روزهای گرم تابستان شهروندان رعایت صرفه جویی در مصرف آب و برق را داشته باشند.

فرماندار خلیل آباد از آغاز عملیات چاه شماره ۶ شهر خلیل آباد نیز خبرداد و گفت: با وارد شدن آب این چاه به مدار آب انشاالله مردم شریف شهرستان خلیل آباد ضمن برخورداری از آب مورد نیاز، از آب سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار