درخشش فرهنگیان گیلانی در نخستین جشنواره فرهنگی، هنری «معلمان هنرمند»

رشت (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان گفت در جشنواره معلمان هنرمند که با شرکت بیش از 22 هزار فرهنگی کشور برگزار شد، فرهنگیان استان 6 رتبه دوم، 2 رتبه سوم و سه عنوان شایسته تقدیر را از آنِ خود کردند.

کد مطلب: ۱۱۹۰۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
درخشش فرهنگیان گیلانی در نخستین جشنواره فرهنگی، هنری «معلمان هنرمند»

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جمیل عباسی غریب با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی و هنری معلمان هنرمند به میزبانی استان فارس اظهار کرد: در این جشنواره که با شرکت بیش از 22 هزار فرهنگی کشور برگزار شد، مهراب مسرور در رشته تکنوازی تنبوره تالشی، علیرضا جدی در رشته خوشنویسی نسخ، جواد پیش نماز در رشته شعر نوجوان، شبنم بابازاده در رشته طراحی، طیبه عباسی ترابی در رشته شعر بزرگسال و امید امجدیان در رشته تکنوازی تنبور رتبه دوم این رقابت ها را کسب کردند.

وی افزود: الهام احسان در رشته داستان و سید محمد رسول ترمه قاضیانی در رشته آواز سنتی مقام های سوم را از آنِ خود کردند. معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به شرکت 591 فرهنگی استان در اولین جشنواره معلمان هنرمند خاطرنشان کرد: در این رقابت فرهنگی و هنری، آرش پور علیزاده در رشته شعر نوجوان، فهیمه حسین پور در رشته نقاشی خط و رضا رنجبر در رشته موشن گرافی شایسته تقدیر شناخته شدند.

گفتنی است در جشنواره معلمان هنرمند که به صورت مجازی برگزار شد، همکاران رسمی، پیمانی، قراردادی و نیروهای شاغل در مدارس غیردولتی در رشته های: پژوهشی، هنرهای آوایی، نمایشی، تجسمی و رسانه شرکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار