پلیس در تعقیب تعمیرکار قلابی

تهران (پانا) - مرد افغانستانی که به بهانه تعمیر خودرو، سه زن جوان را مورد آزار و اذیت قرار داده از سوی پلیس تحت تعقیب قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۹۰۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
پلیس در تعقیب تعمیرکار قلابی

به‌گزارش ایران، اواخر سال گذشته رهگذران زنی جوان را که داخل خودروی پژو مجروح بود مشاهده کرده با پلیس و اورژانس تماس گرفتند. وقتی زن جوان به بیمارستان منتقل شد گفت: از محل کارم در غرب تهران خارج شدم تا به خانه بروم.
سوار بر خودروی پژوام بودم که متوجه شدم مردی سوار بر موتور به اگزوز خودروام اشاره می‌کند و می‌خواهد که توقف کنم. وقتی با تردید خودرو را نگه داشتم مرد موتور سوار به من نزدیک شد و گفت: اگزوز خودرو دود می‌کند و خطرناک است باید به تعمیرگاه بروی وگرنه دچار حریق می‌شود. مرد موتورسوار خود را تعمیرکار معرفی کرد و از من خواست اجازه بدهم ماشینم را به تعمیرگاه خودش ببرد که در همان نزدیکی است.

زن جوان ادامه داد: مرد جوان پشت فرمان نشست و من روی صندلی شاگرد نشستم اما بین راه متوجه شدم قصد آزار مرا دارد که با او درگیر شدم و خواستم در خودرو را باز کنم. اما او با چاقو به من حمله کرد و بعد از آن نیز مرا قربانی نقشه سیاه‌اش کرد. سپس طلا و گوشی و پول‌های نقدی که به همراه داشتم را نیز سرقت کرد. بدنبال شکایت زن جوان تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد.
کارآگاهان به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه پرداختند اما به خاطر تاریکی هوا، تصویر کاملی از مرد متجاوز به‌دست نیامد. بررسی‌ها برای دستگیری متهم ادامه داشت تا اینکه سه ماه بعد از این شکایت و اوایل امسال دو شکایت مشابه به پلیس گزارش شد. چهره نگاری قربانیان این پرونده از متهم نشان داد وی همان مرد متجاوز تحت تعقیب است.

با این احتمال که مرد موتورسوار، سابقه کیفری داشته باشد، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت به سراغ پرونده افراد سابقه دار رفتند. بدین ترتیب هویت مرد افغانستانی را در میان پرونده افراد سابقه دار به‌دست آوردند.
بررسی‌ها نشان می‌داد او اواخر سال گذشته و بعد از اجرای اولین نقشه آزار و اذیت به اتهام سرقت و زورگیری به زندان افتاده اما مرد افغانستانی پس از تحمل چند ماه حبس از زندان آزاد شده و یک روز بعد از آزادی دومین زن را قربانی نقشه سیاه خود کرده و چند روز بعد سومین زن به دام او افتاده است.
با مشخص شدن این موضوع و برملایی هویت متهم متواری، تحقیقات برای دستگیری او ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار