کسب 5 رتبه برتر در مسابقات استانی توسط دبیران آموزش و پرورش منطقه ورامین

ورامین(پانا)- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ورامین کسب 5 رتبه برتر در دو مسابقه استانی توسط دبیران ریاضی و علوم اجتماعی ورامین را نشان از توانکمندی علمی دبیران ورامین دانست.

کد مطلب: ۱۱۸۹۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
کسب 5  رتبه برتر در مسابقات استانی توسط دبیران آموزش و پرورش منطقه ورامین

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، نجمه قندالی و زهرا شیرکوند به ترتیب حائز رتبه‌های اول و سوم مسابقات تولید محتوا و فاطمه بوربور و مجتبی زمانی نیز به ترتیب حائز رتبه‌های دوم و سوم مسابقات ارائه روشهای خلاقانه در تولید محتوای آموزشی و زهرا طباطبایی موفق به کسب رتبه اول مسابقه نقد و تحلیل کتاب‌های درسی علوم اجتماعی در شهرستان‌های استان تهران شدند.

علی اکبر فراتی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ورامین ضمن ارزش نهادن به زحمات این دبیران کسب این موفقیت را به آنان تبریک گفت.

او در ادامه افزود: کسب 5 رتبه برتر در این دو مسابقه استانی توسط دبیران ریاضی و علوم اجتماعی ورامین نشان از توانمندی علمی دبیران ورامین دارد.

این مقام مسئول بیان کرد: انتخاب عناوین و سبک جدید این مسابقات زمینه‌هایی را فراهم آورده که موتور محرکه‌هایی برای بازمهندسی روش‌های تدریس باشد و باعث ظهور به کارگیری خلاقیت و نوآوری در ارائه تدریس است. جای بسی خوشحالی است که در این میان، دبیران ورامین توانستند رتبه‌های برتر این مسابقات را از آن خود کنند و این نشانگر پویایی و نوگرایی مجموعه دبیران و همچنین خودانگیختگی این پنج دبیر توانمند است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار