احکام جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال: مهاجم محبوب استقلالی‌ها محروم شد

تهران (پانا) - کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام خود درباره تیم‌های دسته اولی را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
احکام جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال: مهاجم محبوب استقلالی‌ها محروم شد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلف دو تیم لیگ دسته اولی صادر کرد.

*جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی تیم هوادار تهران و مدیرعامل بادران تهران

دیدار تیم های بادران تهران و هوادار تهران در حالی برگزار شد که از سوی جمشید شاه محمدی، مربی تیم بادران تهران تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی انجام داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد. ( این رای قطعی است)

فریدون قربانیان، مدیرعامل تیم بادران تهران به دلیل بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه به دو جلسه محرومیت از حضور در محل برگزاری مسابقات تیم مربوطه و پرداخت 51 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ( این رای قابل تجدید نظر است)

تیم بادران به دلیل داشتن 8 بازیکن اخطاری باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. ( این رای قطعی است)

تیم هوادار تهران به دلیل داشتن 7 بازیکن اخطاری باید 45میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. ( این رای قطعی است)

تیم هوادار تهران به دلیل فحاشی یکی از عوامل تیم به داوران که باشگاه از اعلام هویت وی خودداری کرده است، به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ( این رای قطعی است)

حمید کاظمی، بازیکن تیم بادران تهران به دلیل رفتار غیر ورزشی به توبیخ کتبی محکوم شد. ( این رای قطعی است)

رضا عنایتی، سرمربی تیم هوادار تهران به دلیل توهین به افراد حاضر در جایگاه ویژه ورزشگاه به یک جلسه محرومیت و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*محرومیت و جریمه نقدی برای سرمربی تیم فجر شهید سپاسی

مسابقه تیم های پارس جنوبی جم و فجر شهید سپاسی برگزار شد. با توجه به اینکه علی اصغر کلانتری، سرمربی تیم فجرشهید سپاسی با وجود محرومیت و استقرار در سکوها به بحث داوری اعتراض کرد و این امر باعث ایجاد تنش در مسابقه شد و پس از پایان دیدار فوق برخورد لفظی با داوران که موجب تحریک افراد تیم شد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. ( این رای قطعی است)

محمد حسین نائیجی، دروازه‌بان تیم فجر شهید سپاسی شیراز به دلیل درگیری با یکی از عکاسان بعد از اتمام مسابقه به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. ( این رای قطعی است)

علی نبی زاده، بازیکن تیم فجر شهید سپاسی شیراز به دلیل اهانت به داور که منجر به اخراجش شد به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. ( این رای قطعی است)

کمیته انضباطی اعلام کرد در خاتمه بازی فوق یکی از همراهان تیم فجر شهید سپاسی به داوران در مقابل رختکن فحاشی کرد که لازم است به باشگاه فجر شهید سپاسی نسبت به معرفی کامل این فرد اقدام و مراتب را در مهلت دو روز به این کمیته اعلام کند در غیر اینصورت تنبهیات مقرر در آیین نامه نسبت به باشگاه اعمال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار