بازدید نمایندگان از نمایشگاه رزم زمینی وزارت دفاع

شمس‌الدین حسینی: صنعت دفاعی می‌تواند نقش مهمی در ایجاد زیرساخت‌های خودکفایی در بخش غیرنظامی ایفا کند/حاجی‌بابایی: صنعت دفاعی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است

تهران (پانا) - اعضای کمیسیون جهش تولید و برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه دستاوردها و پیشرفت‌های صنعت دفاعی وزارت دفاع در حوزه رزم زمینی بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۱۸۹۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید نمایندگان از نمایشگاه رزم زمینی وزارت دفاع

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، شمس الدین حسینی نماینده مجلس و عضو کمیسیون جهش تولید در این بازدید با اشاره به ظرفیت و توانمندی بالای صنعت دفاعی در جهت توسعه و ایجاد زیرساخت‌های خودکفایی کشور افزود: صنعت دفاعی می تواند نقش مهمی در ایجاد زیر ساخت های خودکفایی و استفاده از سرریز دانش دفاعی کشور در بخش غیر نظامی ایفا کند . تردیدی ندارم اگر قراردادی راهبردی بین بخش دفاعی کشور و حوزه های صنعتی دیگر ایجاد شود نقطه عطفی در ارتقاء سطح کیفی همکاری بخش صنعت دفاعی و غیر دفاعی کشور رخ خواهد داد.

عضو کمیسیون جهش تولید مجلس تأکید کرد: کمیته مشترکی در این کمیسیون با حضور نمایندگان بخش صنعت دفاعی و دیگر بخش‌های صنعتی کشور تشکیل و اقدامات عملی در راستای مشارکت حداکثری این دو بخش بررسی شود.

همچنین در این بازدید حاجی بابایی عضو کمیسیون برنامه ریزی و بودجه با تمجید از فعالیت‌های ارائه شده در نمایشگاه دستاورهای صنعت دفاعی در حوزه رزم زمینی گفت: صنعت دفاعی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران در وزارت دفاع است و خدا را شاکریم که امروز توانستیم از دستاوردهای یکی از مهمترین عوامل پیروزی و نماد جهش تولید در نظام مقدس جمهوری اسلامی بازدید کنیم . آنچه که امروز مشاهده شد نتیجه ادغام و هم افزایی اعتقاد و مدیریت است. اعتقاد به اینکه "ما می‌توانیم" و بکارگیری مدیریت صحیح در بستر اجرایی کشور.

وی تأکید کرد: مدیریت به تنهایی نمی‌تواند اینچنین اتفاقات مهمی را در کشور رقم بزند مگر اینکه این توان مدیریتی با اعتقاد راسخ به توانایی جوانان این مرز و بوم در اداره و دستیابی به مرز دانش جهان آمیخته شود که بحمدلله این باور و اعتقاد و این توان مدیریتی در سازمان صنایع دفاع به خوبی مشاهده می‌شود.

تصاویر برگرفته از پایگاه وزارت دفاع از بازدید نمایندگان را در زیر می‌بینید:

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار