مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران:

نقش دادن به دانش‌آموزان باعث رشد آنها می‌شود

قرچک(پانا) -طبق بسته تحولی که وزیر آموزش و پرورش سال گذشته ابلاغ کرده است، هر دانش‌آموز یک نقش اجتماعی خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۱۸۹۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
نقش دادن به دانش‌آموزان باعث رشد آنها می‌شود

ابوالحسن قلی زاده اظهار کرد: خیلی خرسندیم که بعد از مدت‌ها در جمع مربیان و همکاران فعال خود در سازمان دانش‌آموزی قرچک هستیم. تعداد همکاران به دلیل شرایط کرونایی محدود است، امیدوارم در سال آینده با سپری کردن دوران کرونا جمع‌های قبل را تکرار کنیم.

او درباره نقش دادن به دانش‌آموزان گفت: این نقش دادن‌ها به دانش‌آموزان باعث رشد آنها می‌شود. اگر دنبال تربیت کردن مدیران آینده هستیم از بین همین دانش‌آموزان باید پیدا کنیم و آنها را رشد بدهیم.

او پیرامون تغییراتی که در بدنه سازمان‌ دانش‌آموزی اتفاق خواهد افتاد، ادامه داد: هر سازمانی برای بالندگی و رشد نیاز به تغییرات و بازنگری دارد. این تغییرات جاهایی افزایش و جاهایی کاهش داشته است. همچنین تغییرات در دو زمینه خواهد بود، محتوایی و علائم و نشانه درجات.

قلی‌زاده اظهار کرد: در سالیان قبل منش‌های رفتاری ۱۲ مورد بود اما از امسال به ۱۶ مورد افزایش خواهد یافت و سلام سازمانی تغییر خواهد کرد و به شکل نظامی است و دستمال‌گردن و نمادهای سازمانی نیز تغییر خواهد کرد.

او درباره ارزشمند بودن نظرهای معاونین پرورشی بیان کرد: نظرات شما عزیزان در معاونت پرورشی برایمان اهمیت دارد می‌بینیم و جمع بندی کرده و ارسال خواهیم کرد.

مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران گفت: نمادهای سازمان مهم هستند، زیرا دانش‌آموزان با آنها احساس تمایز می‌کنند و این نمادها به دانش‌آموزان هویت می‌بخشد.

او اظهار کرد: طبق بسته تحولی که وزیر آموزش و پرورش سال گذشته ابلاغ کرده است هر دانش‌آموز یک نقش اجتماعی خواهد داشت. این بسته تحولی را اجرا کنید این طرح به دانش‌آموزان دلگرمی و هویت می‌بخشد. این نقش‌ها مسئولیت‌پذیری را آموزش می‌دهند و باعث می‌شود به مدرسه احساس تعلق کنند.

قلی‌زاده اعلام کرد: در طرح جدید جذب و سازماندهی اعضاء و مربیان را خواهیم داشت و قریب به ۲۰۰۰۰هزار دانش‌آموز باید در شهرستان‌های استان تهران ثبت شوند و ۷۰۰۰ مربی باید عضو سازمان دانش‌آموزی باشند.

مدیر سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: تمام این برنامه‌ها را در سایه امنیتی که از برکت وجود نظام جمهوری اسلامی است، اجرا خواهیم کرد و شکرانه نعمت امنیت حضور در انتخابات است. دشمنان زمانی‌که حضور ما را حس می‌کنند دیگر جرأت دشمنی را نخواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار