تقدیر از برگزیدگان پرورشی و آموزشی دبیرستان شهید بهشتی شهرستان اسلام آباد غرب

کرمانشاه(پانا)- مدیر دبیرستان شهید بهشتی اسلام آباد غرب از برگزاری مراسم تقدیر از دانش آموزان برگزیده در زمینه های آموزشی و پرورشی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از برگزیدگان پرورشی و آموزشی دبیرستان شهید بهشتی شهرستان اسلام آباد غرب

سعید قادری مدیر دبیرستان شهید بهشتی گفت: بی شک تشویق و تقدیر عاملی موثر در تقویت رفتارهای مثبت است مخصوصا برای نوجوانان جویای نام که نیاز به اثبات توانایی های خویش به جامعه و خانواده دارند.
وی افزود: تقدیر و تشکر از کوشش علمی و فرهنگی علاوه بر آثار مثبت آن ،عمل به آموزه های قرآنی و دینی اسلام است که از موجبات افزایش نعمت ها شگرگزاریست، آن هم تشکر از دانش و دانش افزائی که موجب نخبه پروری و ایجاد حس اعتماد به نفس و خوباوری دانش آموزان است.
قادری بیان کرد: در این راستا و به منظور جشن فارغ التحصیلی دانش آموزان پایه نهم و تجلیل از برترینهای مسابقات پرورشی دبیرستان شهید بهشتی اسلام آباد غرب مراسمی با رعایت پروتکل های بهداشتی همزمان با آخرین امتحان دانش آموزان پایه نهم در حیاط دبیرستان برگزار و با حضور اولیاء جوایز و تقدیرنامه به ۳۰ دانش آموز مقام آور تقدیم شد.

همچنین یونس نوروزی مربی امور تربیتی آموزشگاه گفت: مدارس باید به عنوان یک نهاد مهم، مسئولیت آموزشی، تربیتی و فرهنگی خود را به نحو احسن انجام داده و تعمیق ارزش های دینی و اخلاقی، ارتقای سطح مشارکت دانش آموزان در فعالیت های پرورشی و دینی را در سطح عالی به انجام برسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار