مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی تاکید کرد:

نقش آفرینی معلمان در افزایش مشارکت مردم در انتخابات

بجنورد(پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی عنوان کرد نقش آفرینی معلمان در افزایش مشارکت مردم در انتخابات، پوشش تحصیلی و عدالت آموزشی از مهمترین شاخص ها است.

کد مطلب: ۱۱۸۹۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
نقش آفرینی معلمان در افزایش مشارکت مردم در انتخابات

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی، مهدی مودی در پنجاه ویکمین جلسه شورای معاونین و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق اظهار کرد: در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز جمهوری اسلامی ایران معلمان در افزایش مشارکت در انتخابات نقش آفرین هستند.

وی ادامه داد: بیش از 70 درصداز عوامل اجرایی انتخابات آموزش و پرورشی هستند که نشان از تلاش فرهنگیان در زمینه انتخابات و ولایت پذیری معلمان دارد.

مودی افزود: اخلاق انتخاباتی حکم می ‏کند تمامی نامزدها و طرفدارانشان به قانون عمل کنند و به دستورات دستگاه ‏ها و نهادهای قانونی اعم از اجرایی و نظارتی اجرا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: پوشش تحصیلی و عدالت آموزشی از مهمترین شاخص ها است که باید در این راستا برنامه ریزی دقیق و مدونی انجام دهیم.

وی خاطر نشان کرد: مصاحبه و آزمون برای ثبت نام کلاس اولی ها ممنوع است و نظارت دقیق بر روند ثبت نام دغدغه اولیا را کاهش می دهد.

مودی تاکید کرد: اولیا برای ثبت نام دانش آموزان در مدارس به موضوع نزدیکترین مدرسه، مطلوب ترین مدرسه است توجه ویژه ای داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: مدیران مدارس نقش بسزایی در رشد و تعالی این اهداف دارند که از مدیران توانمند برای مدارس حاشیه به کار بگیرید تا مشکلات و موانع مرتفع شود.

وی خاطرنشان کرد: اصل مهم در نقل و انتقالات فرهنگیان عدم نیاز مبدا و نیاز مقصد است که براساس شیوه نامه ابلاغی این فرآیند را انجام دهید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار