با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه صورت گرفت

۳ مدرسه مشارکتی در بخش مرکزی شهرستان میانه با اعتبار ۹ میلیارد ریال افتتاح شد

میانه (پانا) -۳ مدرسه مشارکتی با مشارکت خیران و اداره کل نوسازی مدارس استان با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه، نماینده مردم میانه در مجلس، معاون مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان؛ جمعی از اعضای شورای تامین و اداری و خیران در بخش مرکزی شهرستان میانه با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۱۸۹۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
۳ مدرسه مشارکتی در بخش مرکزی شهرستان میانه با اعتبار ۹ میلیارد ریال افتتاح شد

محمدرضا مشایخی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه، مشارکت مردمی و خیران را لازمه پیشرفت امور و اجرایی شدن بسیاری از پروژه ها با توجه به وضعیت کشور و کمبود اعتبارات عنوان کرد و با اشاره به اینکه مدرسه سازی و توسعه ساختمان های آموزشی در کشور؛ آذربایجان شرقی و بویژه در شهرستان میانه؛ جایگاه واقعی خود را پیدا کرده اضافه کرد: در سطح استان در سال گذشته ۳۹ مدرسه خیرساز و مشارکتی به افتتاح رسیده که از این تعداد ۱۷ مدرسه در شهرستان میانه واقع شده که باید از همت و تلاش مسوولین مربوطه در سطح استان، شهرستان و خیران قدردانی کرد.

وی در‌ ادامه به بعد آرمانی و معنوی و جایگاه والای مدرسه و مدرسه سازی در نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: محوریت توسعه هر کشوری به ویژه کشور اسلامی ایران؛ نیروی انسانی تربیت یافته؛ متخصص؛ متعهد و مذهبی است که در ایران هم با بیتوته امام راحل (ره) از مدارس آغاز شده و با توسعه مدارس خواهیم توانست به استمرار این امر بیشتر کمک کنیم.

فرماندار ویژه میانه امر خیر مدرسه سازی و کمک به آموزش و پرورش را کاری بس ارزشمند و باقیات الصالحات اولی خواند و اضافه کرد: نیکی در حق والدین نیز ادای دین به زحمات این عزیزان است که در راه تربیت و رفاه و آسایش فرزندانشان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده اند.

وی نیاز شهرستان با توجه به گستردگی و وضعیت جغرافیایی آن به نوسازی و توسعه مدارس را ضروری خوانده و از همراهی و مشارکت مردم و خیران و اداره کل نوسازی مدارس استان؛ اداره کل آموزش و پرورش و آموزش و پرورش شهرستان در راستای نوسازی و توسعه مدارس قدردانی کرد.

در آخر مراسم از مدیران استان؛ خیران؛ اعضای شورای اسلامی و دهیار روستا از توابع بخش مرکزی، با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد.

اولین مدرسه به نام دبستان منصوره یخدانی در روستایی که با مشارکت خانواده فرماندار ویژه شهرستان میانه در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر و زیربنای ۶۰ متر مربع و هزینه کرد ۳ میلیارد ریال به نام مادر مکرمه خانواده مشایخی به افتتاح رسید.

دومین مدرسه در روستای برنلیق مدد خان بنام الحاجیه حکیمه پزشکی از سوی خانواده پزشکی در دو کلاس درس با ۵۴ متر مربع زیر بنا و با اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

سومین مدرسه به نام دهقان فداکار در روستای قهرمانلو زادگاه دهقان فداکار از سوی بتول خسروی نژاد در ۴۷ متر زیربنا با یک کلاس درس و با هزینه کرد بیش از ۴ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال به افتتاح رسید که در احداث این مدارس اداره کل نوسازی مدارس استان مشارکت داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار