فولادوند درجلسه با بازرسان ویژه آموزش وپرورش شهر تهران تاکید کرد:

سرفصل‌های آموزشی متناسب با فراوانی آسیب‌های شناسایی‌شده طراحی شود

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش‌و‌پرورش شهر تهران، حوزه ارزیابی عملکرد را یکی از حساس‌ترین اجزای نظارتی دستگاه تعلیم‌وتربیت دانست و یادآور شد آموزش و توانمندسازی مدیران ارتباط مستقیم با سلامت اداری دارد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
سرفصل‌های آموزشی متناسب با فراوانی آسیب‌های شناسایی‌شده طراحی شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، جلسه بازرسان ویژه آموزش و پرورش شهر تهران با فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

عبدالرضا فولادوند در این جلسه حوزه ارزیابی عملکرد را یکی از حساس ترین اجزای نظارتی دستگاه تعلیم وتربیت دانست و اظهار کرد: آموزش و توانمندسازی مدیران ارتباط مستقیم با سلامت اداری دارد.

وی اعمال قانون را از وظایف و تکالیف قانونی سیستم‌های نظارتی قلمداد کرد و افزود: سرفصل‌های آموزشی متناسب با فراوانی آسیب‌های شناسایی‌شده طراحی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت، با اشاره به اینکه می بایست تدوین مقررات مالی و اصلاح روندهای مشکل دار در کارگروه ویژه انضباط مالی مد نظر باشد نسبت به انتخاب بهترین راهکارها و اجرای آزمایشی برخی برنامه ها تاکید کرد.

در این جلسه محمد بداغی؛ رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش نیز یکی از ابزارهای تحقق برنامه ها را تناسب آنها با استانداردها و شاخص‌های نظارت و ارزیابی قلمداد کرد و گفت: به هنگام بودن، قابل اطمینان بودن، معنی دار بودن، هشداردهنده و قابل پیش‌بینی بودن از جمله ویژگی های نظارت اثر بخش است.

وی رسیدگی دقیق و همکاری مستمر و مطلوب و همچنین برخورد عادلانه و منصفانه بر اساس معیار قانون و صیانت از حقوق متقابل دستگاه و کارمندان را از جمله انتظارات از بازرسین ویژه برشمرد.

شایان ذکر است؛ این جلسه با حضور بداغی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و سهیلی رئیس اداره تعاون و امور رفاهی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار