آغاز به کار عملیات‌عمرانی ساخت واحدهای‌مسکونی برای خانواده‌ها‌ی‌معلولان

ورامین(پانا)- در مراسمی با حضور معاون هماهنگی موسسات‌غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان‌تهران عملیات احداث چهار واحد مسکونی برای خانوا‌ه‌های دارای دو فرد معلول در ورامین آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار عملیات‌عمرانی ساخت واحدهای‌مسکونی برای خانواده‌ها‌ی‌معلولان

به گزارش روابط عمومی بهزیستی‌استان تهران، محمدکریم آریا، معاون‌هماهنگی موسسات‌غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران در این مراسم با بیان اینکه بوسیدن دست خیرانی که به دنبال آسایش معلولان نیازمند هستند، سعادت است، اظهار کرد: بنده به نمایندگی از مدیرکل بهزیستی استان تهران وظیفه دارم مراتب سپاس خود را از خیران حوزه مسکن اعلام کنم.

او گفت: خوشحالی فرد نیازمند انرژی و حالی خوب به ما عطا می‌کند و روحیه کارگزاران را برای ادامه فعالیت در حوزه رفع نیاز معلولان افزایش می‌دهد.

او با اشاره به اینکه حوزه مشارکت پشتیبان حوزه‌های تخصصی سازمان بهزیستی است، تصریح کرد: مشارکت صرفاً نقدی نیست، بلکه می‌تواند در حوزه ایده و نظر نیز از مشارکت افراد مختلف استفاده کرد. بهزیستی به شیوه‌های مختلف به همه مسائل جامعه هدف خود ورود می‌کند که برای این موضوع با دو چالش جدی مواجه است.

آریا افزود: گستردگی و فراوانی مشکلات و نیازهای جامعه هدف مثل درمان، مسکن، اشتغال و... و محدودیت‌های اعتباری، چالش‌های سازمان در حوزه خدمات‌رسانی به مددجویان و توانخواهان تحت پوشش است.

معاون هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران در ادامه با بیان اینکه تسهیلگری وظیفه بهزیستی است، گفت: باید همه دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌های مربوط، بهزیستی را کمک کرده و شرایط بهره‌مندی جامعه هدف سازمان از مسکن، شغل و زندگی آرام را فراهم کنند که در این مسیر از ادارات خدمات رسانی چون آب و فاضلاب، برق، گاز، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، راه و شهر سازی، بنیاد مسکن و سپاه پاسداران تشکر می‌کنم که بهزیستی را کمک میکنند؛ هر چند انتظارات ما از این مجموعه‌ها بیشتر است.

در این مراسم از جعفر عرب و طیبه کریمی که قطعه زمینی به مساحت ۴۲۸ مترمربع در روستای خالد آباد شهرستان ورامین به منظور احداث واحد‌های مسکونی در اختیار بهزیستی گذاشتند و مهدی کرباسیان مدیر موسسه خیریه گل نرگس تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار