آغاز سنجش سلامت نوآموزان خراسان شمالی از پانزدهم خرداد

بجنورد(پانا) -رئیس آموزش‌وپرورش استثنائی خراسان شمالی گفت: سامانه سنجش سلامت نوآموزان از پانزدهم خردادماه آغاز به کار می‌کند و خانواده‌ها می‌توانند از مدارس محل ثبت‌نام، زمان و مکان سنجش را دریافت کنند.

کد مطلب: ۱۱۸۹۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز سنجش سلامت نوآموزان خراسان شمالی از پانزدهم خرداد

به گزارش پایگاه خبری سازمان آموزش وپرورش استثنایی ، علی متقیان اظهار کرد: سامانه سنجش سلامت نوآموزان از پانزدهم خردادماه آغاز به کار می‌کند و خانواده‌ها می‌توانند از مدارس محل ثبت‌نام، زمان و مکان سنجش را دریافت کنند.

وی گفت: همه مسائل بهداشتی رعایت شده و خانواده‌ها این اطمینان را داشته باشند که عوامل اجرایی پایگاه‌های سنجش هر سه روز یک‌بار در سامانه سلامتی‌شان بررسی می‌شود.

رئیس آموزش‌وپرورش استثنائی خراسان شمالی تصریح کرد:.از جمله مدارک لازم برای انجام سنجش، اصل شناسنامه دانش‌آموز و والدین، کارت واکسیناسیون تکمیل‌شده، یک قطعه عکس ۳ در ۴ و پرداخت مبلغ 5۰۰ هزار ریال است.

متقیان بیان کرد: این سنجش شامل ارزیابی‌های بینایی شنوایی، گفتاری، آمادگی تحصیلی و ارزیابی‌های اختلالات حرکتی و دیگر موارد است.

وی افزود: واجدین شرایط ثبت‎ نام در کلاس اول نیمه دوم ۹۳ و نیمه اول۹۴ است و نوبت‌گیری در سامانه سنجش هم در مدرسه انجام خواهد شد.

او در مورد فرآیند ثبت‌نام متذکر شد: لازم است اولیاء ابتدا ضمن پیش ثبت‌نام در مدرسه و دریافت فرم نوبت دهی، با توجه به زمان‌بندی اعلام‌شده در فرم، به یکی از پایگاه‌های سنجش مراجعه کنند و در نهایت پس از ارجاع دفترچه سلامت به مدرسه، ثبت نام فرزندشان را نهایی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار