مسابقات انگیزه‌ای ایجاد می‌کند که به‌دنبال کسب مهارت باشیم

کاشمر (پانا)- مقام دوم مسابقه خوشنویسی عنوان کرد برای مسابقات استانی در فضایی گرم و صمیمی با دوستان جمع می‌شدند و خوشنویسی کار می‌کردند و این مسابقات انگیزه‌ای ایجاد می‌کند که به‌دنبال کسب مهارت باشند.

کد مطلب: ۱۱۸۹۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات انگیزه‌ای ایجاد می‌کند که به‌دنبال کسب مهارت باشیم

آناهیتا قربان‌نیا، که در رشته شکسته نستعلیق مقام دوم را در سطح کشور کسب کرده در گفت‌وگو با پانا گفت: «من در زمینه خوشنویسی فعالیت‌های زیادی داشته ام و از دوره ابتدایی تا متوسطه اول در تمام مسابقه‌های پرسش مهر و بقیه مسابقات که در این زمینه بوده شرکت داشته ام و در کنار خط شکسته نستعلیق، در زمینه شطرنج، شنا و موسیقی مقام هایی را کسب کرده ام.»

وی در مورد هدف خود از شرکت در این مسابقه بیان کرد«:من هدفم از شرکت در این مسابقه این بود که نقاط ضعف و قوت خود را بدانم و با سطح مسابقات در حد لازم آشنا شوم و بتوانم نقاط ضعف و قوت خویش را دریابم.»

قربان‌نیا ادامه داد:«پیام من به مسئولان این است که برای هنر خوشنویسی اهمیت بیشتری قائل شوند و بتوانند از آن در جای مناسب و در زمینه پیشرفت فرهنگ و هنر کشور استفاده کنند و روی ما نوجوانان و جوان ها حساب کنند. من به دانش آموزان می‌گویم که علاقمندان به هر هنری، در کنار درس علاقه خود را دنبال کنند. حتما می‌توانند از وقت خود بصورت مفیدتری بهره ببرند، بنابراین با استمرار در هر کاری و توفیق خداوند می توانند به عالی ترین نتایج دلخواهشان برسند.»

فرزاد آسوده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار