مدیر آموزش و پرورش کاشمر:

رساترین زبان، زبان هنر است ‏

کاشمر (پانا)- مدیر آموزش و پرورش کاشمر در جلسه آیین تقدیر از عوامل جشنواره فرهنگی هنری فردا و پرسش مهر، رساترین زبان را زبان هنر ‏دانست.

کد مطلب: ۱۱۹۴۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
رساترین زبان، زبان هنر است ‏

علی طاهریان، مدیر آموزش و پرورش کاشمر ضمن تبریک به منتخب های شورای شهر و ریاست جمهوری و ولادت حضرت امام رضا علیه السلام و تقدیر و تشکر از اساتید و پیشکسوتان حاضر که در مسابقات فرهنگی و هنری فردا و پرسش مهر و کانونهای فرهنگی و تربیتی زحمات خالصانه کشیده اند به بیان اهمیت هنر پرداخت و گفت: رساترین زبان، زبان هنر است و حتی کسانی که با بعضی از اقسام هنر مخالفند خود برای بیان نظراتشان از شیوه های دیگر هنر استفاده می کنند.

وی افزود: در کنار هنر باید به مسئله تربیت توجه کرد و در واقع تربیت صحیح به معنی شکوفاکردن استعدادهای افراد است.

طاهریان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های پرورشی گفت: ما در حوزه پرورشی باید تجهیزات خود را کامل تر کنیم و البته اهمیت بیشتری بدهیم و فضاهایی از جمله اردوگاه‌ها و فضاهایی غیر از مدرسه را برای دانش آموزان جهت کارهای پرورشی داشته باشیم، در همین راستا اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشمر در حال تجهیز و ساخت اردوگاهی مجهز برای دانش آموزان و استخر دانش آموزی است.

و در پایان مراسم از عوامل اجرایی و و داوران جشنواره فرهنگی و هنری فردا و پرسش مهر با اهدای لوح تقدیر و هدایا، تجلیل به عمل آمد.

کیمیا جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار