درخشش نام 11 معلم برگزیده قمی در نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند

قم(پانا)- مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند کشور برگزار شد و 11 معلم از استان قم در این جشنواره موفق به کسب عناوین مختلف شدند.

کد مطلب: ۱۱۸۹۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
درخشش نام 11 معلم برگزیده قمی در نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند

نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند کشور با رقابت بیش از 22 هزار معلم از سراسر کشور در 6 بخش ادبی، هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه، هنرهای تجسمی، نقد ادبی و هنری و رسانه و فضای مجازی برگزار شد و طی آن، 600 معلم هنرمند، موفق به کسب عناوین برتر شدند.
در مراسم اختتامیه این جشنواره که شب گذشته با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در سعدیه شیراز برگزار شد، معلمان قم در بخش های ادبی و هنرهای تجسمی، رتبه های اول و دوم کشوری را کسب کردند.
بر اساس این گزارش، در بخش ادبی از مجموع 40 معلم برگزیده، اعظم سعادتمند در شعر بزرگسال رتبه اول کشوری و طاهره اکرمی در سرود و ترانه رتبه دوم را کسب کرد. همچنین محمد کامرانی در شعر کودک شایسته تقدیر شناخته شد.
در بخش هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه از مجموع 51 نفر، ملیحه امیرحسینی در زمینه ساخت عروسک شایسته تقدیر شناخته شد.
در بخش هنرهای تجسمی نیز از مجموع 338 نفر، محمد ابراهیم کاظمی در رشته خوشنویسی با خط ثلث رتبه دوم کشوری را کسب کرد و محمد نعیم جوادی در زمینه خوشنویسی با خط نسخ، حائز رتبه اول(مشترک) شد. محمد صادق نیز در رشته داستان مصور، عنوان اول(مشترک) را کسب کرد.
همچنین فاطمه مرادی در زمینه نقاشی آبرنگ، زهرا ثاراللهی در زمینه خوشنویسی با خط نسخ، داود زارعی در رشته موشن گرافی، محمد صادق و علی فلاح کردی نیز در زمینه تصویر سازی شایسته تقدیر شناخته شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار