وعده اینترنت رایگان رییسی به دهک‌های پایین

تهران (پانا) - رئیسی، نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری با بیان اینکه امروز هند به اندازه درآمد نفتی ما از اینترنت سود اقتصادی می‌برد، تاکید کرد دولت آینده زیرساخت‌های لازم برای تامین اینترنت در کشور را کامل می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۸۸۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
وعده اینترنت رایگان رییسی به دهک‌های پایین

سید ابراهیم رئیسی در حاشیه ضبط برنامه رادیویی در ساختمان شهدای رادیو در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های دولتش برای اینترنت و فضای مجازی هم گفت: اینترنت و فضای مجازی تمام لایه‌های زندگی ما را تحت‌تاثیر قرار داده و هیچ ساخته بشری به این سرعت فراگیر نشده است.

رئیسی با بیان اینکه باید استفاده از اینترنت برای دهک‌های پایین رایگان شود، افزود: امروز اینترنت به حق مردم تبدیل شده و مسائل آموزشی و اقتصادی و تحقیق و پژوهش در اقصی نقاط کشور در بستر فضای مجازی انجام می شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با طرح این پرسش که چرا با وجود گسترش استفاده از فضای مجازی زیر ساخت‌های مورد نیاز برای آن تهیه نشده، خاطرنشان کرد: اگر این زیرساخت‌ها فراهم شده بود امروز هیچ کاری در فضای اداری و در عرصه تحقیقات و پژوهش دچار وقفه نمی‌شد.

وی با بیان اینکه دولت آینده زیرساخت‌های لازم برای تامین اینترنت در کشور را کامل می‌کند، از امکان درآمد زادیی از طریق اینترنت گفت و افزود: چرا نگذاریم مردم در فضای مجازی اشتغال داشته باشند؟ یک خانم خانه‌دار که آشپزی می‌کند یا یک معلم که تولید محتوا انجام می‌دهد، باید سهم خود را از کاری که انجام می‌دهد ببرد.

رئیسی افزود: امروز هند به اندازه درآمد نفتی ما از اینترنت سود اقتصادی می‌برد و دولت مردمی برای درآمدزایی مردم از اینترنت برنامه‌های روشنی دارد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: باید نقدینگی به سمت تولید برود و به دست تولیدکننده واقعی برسد و دولت باید بر این امر فقط نظارت کند.

وی افزود: از ابتدای دولت مردمی؛ ثبات در بازار حاکم خواهد شد و دیگر شاهد تغییرات و تکانه‌های غیرقابل پیش‌بینی در کشور نخواهیم بود. در این زمینه تلاش خواهیم کرد بخشنامه‌ها به حداقل برسد و فضای اقتصادی باید برای تولیدکننده؛ قابل پیش‌بینی باشد. در حال حاضر قیمت‌ها در بازار مشخص نیست و باید تلاش کنیم تا ثبات در بازار حاکم شود.

وی درباره دخالت‌های دولت در تولید هم گفت: جایگاه دولت باید نظارتی باشد و نه دخالت در انجام امور تولیدی. نقدینگی در کشور باید به سمت جذابیت‌های تولید برود و نه به سمت خرید زمین‏ و دلار و طلا و ما تلاش خواهیم کرد تا از این فعالیت‌های غیرمولد جلوگیری کنیم. امروز کارخانجات ما از کمبود نقدینگی گله دارند و باید به سمتی برویم تا مدیریت خلق نقدینگی داشته باشیم و نقدینگی تبدیل به تولید شود.

رئیسی درباره مدیریت توزیع اعتبارات هم گفت: برای ازدواج و مسکن باید برنامه ریزی درستی صورت بگیرد تا به همه به طور یکسان و با عدالت تسهیلات برسد. محور اصلی دولت آینده ما؛ تحول عدالت اقتصادی است و تلاش خواهیم کرد تا آرامشی در بخش مسکن و تولید شکل بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار