حضور نماینده وزارت آموزش و پرورش در حوزه های امتحانی و تصحیح اوراق نواحی یک و دو اردبیل

اردبیل(پانا) - سرپرست مرکز امور بین الملی و مدارس خارج از کشور و مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل با حضور در حوزه های امتحانی و تصحیح اوراق نواحی یک و دو اردبیل از نزدیک در جریان روند برگزاری امتحانات حضوری در پایه های نهم و دوازدهم قرار گرفتند.

کد مطلب: ۱۱۸۸۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور نماینده وزارت آموزش و پرورش در حوزه های امتحانی و تصحیح اوراق نواحی یک و دو اردبیل

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، میترا تیموری، سرپرست مرکز امور بین الملی و مدارس خارج از کشور در جریان بازدید از مدارس تیزهوشان شهید بهشتی و فرزانگان 1 و حوزه تصحیح اوراق امتحانات نواحی یک و دو اردبیل، با قدردانی از عوامل برگزاری آزمون های پایه های نهم و دوزادهم استان گفت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای حفظ سلامتی دانش آموزان از اولویت های وزارت آموزش و پرورش می باشد که بحمدالله در این نواحی یک و دو اردبیل بخوبی قابل مشاهده است.

او با اشاره به ایثارگری معلمان در دوران شیوع بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: بدون شک فرهنگیان نمود کاملی از ایثار و فداکاری هستند که در تمامی لحظات دانش آموزان را برای رسیدن به اهدافشان همراهی می کنند.

سرپرست مرکز امور بین الملی و مدارس خارج از کشور همچنین از والدین و دانش آموزان بخاطر همکاری با عوامل برگزاری آزمون ها در استان اردبیل تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار