تفاهم‌نامه همکاری آموزش‌وپرورش با وزارت ورزش و جوانان

تهران (پانا) - مرکز هماهنگی حوزه وزارتی، «تفاهم‌نامه همکاری وزارت آموزش‌وپرورش با وزارت ورزش و جوانان» را جهت اجرا به ادارات کل آموزش‌وپرورش ابلاغ کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم‌نامه همکاری آموزش‌وپرورش با وزارت ورزش و جوانان

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، مرکز هماهنگی حوزه وزارتی در راستای انعقاد «تفاهم‌نامه همکاری وزارت آموزش‌وپرورش با وزارت ورزش و جوانان» که در یک چرخه هم ­افزایی شکل­گرفته است را جهت اجرا به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها ابلاغ کرد.

بر این اساس؛ مسؤولیت هماهنگی، مدیریت اجرایی و پیگیری تعهدات مشترک در آموزش‌وپرورش به عهده معاون محترم تربیت‌بدنی و سلامت بوده و ضروری است؛ تمامی حوزه‌های صف و ستاد، متناسب با مأموریت‌های تکلیفی خود، بسترهای لازم را برای اجرای این سند ارزشمند، فراهم نمایند.

شایان ذکر است؛ مسؤولیت نظارت و پایش فرآیندی همکاری متقابل و تحقق اهداف و تهیه و تنظیم گزارش‌های مدیریتی و مرحله‌ای به وزیر آموزش‌وپرورش با معاونت تربیت‌بدنی و سلامت است که از طریق همکاری‌های بین بخشی تحقق می‌یابد و مسؤولیت برگزاری جلسات مشترک در سطح استان‌ها به‌منظور تشریک مساعی طرفین و ایجاد فرصت‌های جدید، با مدیران کل آموزش‌وپرورش استان ها است.

این تفاهم‌نامه را ازاینجا دریافت کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار