بازدید رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستان‌های استان تهران از شهرستان بهارستان

بهارستان یک (پانا)- رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و هیئت همراه ازنحوه برگزاری آزمون حضوری مدارس آموزش و پرورش نواحی یک و دو بهارستان بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۱۸۸۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستان‌های استان تهران از شهرستان بهارستان

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، عبدالرضا دژن رییس اداره به همراه مهدی فرخی کارشناس مسئول آموزش کودکان استثنایی و محمدحسن چنگیزی کارشناس امتحانات، از حوزه‌های امتحان نهایی و فضای آموزشی مدارس شهرستان‌های بهارستان یک و دو بازدید به عمل آورد.

او ابتدا در دیداری با روسای ادارات آموزش و پرورش نواحی یک و دو آموزش و پرورش بهارستان مسائل آموزش و پرورش کودکان استثنایی و طرح سنجش سلامت دانش‌آموزان را مورد بررسی قرار داد و در خصوص فعالیت‌های انجام شده و تاسیس اولین مرکز مشکلات ویژه یادگیری نیز تبادل نظر کردند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران دغدغه نخست خود در برگزاری امتحانات نهایی حضوری را سلامت دانش‌آموزان بیان کرد و ادامه داد: اجرای پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در حوزه‌های اجرا با استفاده از امکانات، فضا و نیروی انسانی به شکل مطلوب و قابل قبول در حال انجام است که این امر با افزایش اعتماد و کاهش استرس، نگرانی و خانواده‌ها و دانش‌آموزان همراه شد.

دژن بیان کرد: در برخی از شهرستان‌ها از جمله آموزش و پرورش نواحی یک و دو بهارستان با توجه به تراکم بالای جمعیتی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، بیش از سایر شهرستان‌ها نیازمند ساخت و ساز و افزایش فضای آموزشی هستیم و انتظار داریم خیرین مدرسه‌ساز همانند شهرستان‌های دیگر استان همکاری بیشتری را با آموزش و پرورش استثنایی شهرستان‌های استان تهران و در زمینه تامین فضا و امکانات آموزشی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار