مدارس هیات امنایی باید در راستای تربیت صحیح و تقویت تحصیلی دانش آموزان تلاش کنند

تهران ( پانا)- مدرسه هیئت امنایی یک مدرسه عادی و کاملا معمولی است و مسئولان این مدارس می بایست در راستای تربیت صحیح و تقویت تحصیلی دانش آموزان تلاش کنند و هرگونه پیش ثبت نام قبل از تاریخی که در آیین نامه ذکر شود ممنوع است.

کد مطلب: ۱۱۸۸۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مدارس هیات امنایی باید در راستای تربیت صحیح و تقویت تحصیلی دانش آموزان تلاش کنند

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۱۵، جلسه هماهنگی ثبت نام مدارس هیات امنایی با حضور روانبخش لطفعلی پور؛ معاون آموزش متوسطه، عزیزه نوری کارشناس مسئول آموزش متوسطه، سینا حسنی؛ کارشناس مسئول مدارس هیات امنایی و مدیران مدارس هیات امنایی منطقه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در دبیرستان امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این جلسه لطفعلی پور، معاون آموزش متوسطه ضمن تشکر از زحمات مدیران مدارس هیات امنایی در خصوص شرایط ثبت نام این مدارس اظهار کرد: مدرسه هیئت امنایی یک مدرسه عادی و کاملا معمولی است و مسئولین این مدارس می بایست در راستای تربیت صحیح و تقویت تحصیلی دانش آموزان تلاش کنند.

وی ادامه داد: هرگونه پیش ثبت نام قبل از تاریخی که در آیین نامه ذکر شود ممنوع است.
لطفعلی پور افزود: ثبت نام الزاما باید بر اساس فرم پیش ثبت نام انجام شود و بعد از اتمام زمان مراجعه اولیا به مدارس، که تاریخ آن از طریق بخشنامه به مدارس اعلام شده فرم ها دقیقا بررسی شود و اوایل تیرماه نظرات اصلی اعلام و ثبت نام نهایی صورت گیرد.

در ادامه این جلسه، سیناحسنی کارشناس مسئول مدارس هیات امنایی گفت: مدارس هیئت امنایی، جزو مدارس غیردولتی به حساب می آیند که هدف از تاسیس آن ها، استفاده از مشارکت های مردمی جهت خودگردان کردن مدرسه است. اکثر افراد زمانی که نام هیئت امنایی را اول نام یک مدرسه می شنوند به یاد هزینه و شهریه های گزاف در مقایسه با برخی مدارس می افتند. درحالی که به گفته رئیس سازمان مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش، مدرسه هیئت امنایی یک مدرسه عادی و کاملا معمولی است، با شیوه مدیریتی متفاوت. به این صورت که مسئولیت مدیریت به جای یک فرد بر عهده هیئت امنا است.

همچنین نوری، کارشناس مسئول آموزش متوسطه نیز تاکید کرد: بدلیل شرایط کرونا کمترین حضور اولیا را در مدارس داشته باشیم و منتظر دستورالعمل های ارسالی از اداره باشیم و بعد از اتمام پیش ثبت نام در بررسی مدارک ارسالی اولیا، خیلی دقت نظر داشته باشیم که خدای ناکرده حقی از دانش آموزان ضایع نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار