معاون پرورشی‌و‌فرهنگی آموزش‌و‌پرورش کردستان خبر داد:

معرفی برگزیدگان نهمین جشنواره تجارب‌برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های‌اجتماعی

سنندج(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش کردستان اعلام کرد برگزیدگان نهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های‌اجتماعی معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۱۸۸۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
معرفی برگزیدگان نهمین جشنواره تجارب‌برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های‌اجتماعی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کردستان، حجت الله نریمانی با اعلام این خبر گفت: دبیرخانه کشوری در اجرای راهکار 3-23سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی به منظور دستیابی به اندوخته های تجربی مستند معاونان پرورشی، مربیان امور تربیتی، مشاوران، معلمان و مدیران مدارس و کانون ها، با هدف ترغیب و تشویق آنان برای حضور در عرصه های پژوهشی - تربیتی و به منظور ارتقای کیفیت خدمات تربیتی به دانش آموزان برگزار کرد.

نریمانی ادامه داد: از میان آثار برگزیده ارسالی شهرستان ها، نواحی و مناطق، پس از داوری تعداد 10 اثر به عنوان آثار برتر استانی به شرح پیوست به مرحله کشوری جشنواره راه یافتند که مورد تقدیر استانی قرار گرفتند.

وی در پایان از کارشناسان امور تربیتی استان و شهرستانها، سرگروه کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی استان، خانم تکاپوی و سرگروه های شهرستان ها که در برگزاری جشنواره صادقانه زحمت کشیدند و از الهه بذرافکن به جهت کسب رتبه اول کشوری جشنواره تجارب برتر تربیتی سال گذشته، تقدیر و تشکر کرد.

لازم به یاد آوری است سال گذشته استان کردستان رتبه اول کشوری جشنواره تجارب برتر تربیتی را کسب کرده بود.

اسامی برگزیدگان نهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی شامل: راضیه حاجیان ازشهرستان قروه، حسیبه جلالی ازشهرستان دیواندره، اکرم محمدی از شهرستان قروه، سعدی زارعی از ناحیه یک سنندج، احسان خرم آبادی از شهرستان بیجار، عرفان قادری از شهرستان قروه، رحمان حکیمی از شهرستان سقز، الهه محمدی از ناحیه یک سنندج، سامان صالحیان از شهرستان بانه و پروانه حیدری از شهرستان قروه بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار