ﺭﺋﯿﺲ ﺳﺘﺎﺩ ﺍﻣﻨﯿﺖ اﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺗﻬﺮﺍﻥ:

انتخابات 1400 آرام ترین انتخابات کشور خواهد بود

اسلامشهر (پانا) - رﺋﯿﺲ ﺳﺘﺎﺩ ﺍﻣﻨﯿﺖ اﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺗﻬﺮﺍﻥ و ﻣﻌﺎﻭﻥ ﺍﻣﻨﯿﺘﯽ، ﺍﻧﺘﻈﺎﻣﯽ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭ ﺗﻬﺮﺍن در سخنانی تصریح کرد تمامی جوانب و موضوعات امنیتی پیش بینی شده و انتخابات 1400 آرام ترین انتخابات کشور خواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۸۸۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات 1400 آرام ترین انتخابات کشور خواهد بود

جلسه ویژه ستاد انتخابات استان تهران با حضور رئیس ستاد انتخابات استان تهران، ﺭﺋﯿﺲ ﺳﺘﺎﺩ ﺍﻣﻨﯿﺖ ﺳﺘﺎﺩ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺗﻬﺮﺍﻥ، فرمانداران شهرستان‌های تهران، اسلامشهر، ری، شمیرانات و پردیس و اعضای ستاد انتخابات استان تهران به میزبانی فرمانداری اسلامشهر برگزار شد.

در این جلسه، شکراله حسن‌بیگی، رئیس ستاد انتخابات استان تهران و معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران در سخنانی اظهار کرد: تاکنون 25 جلسه ستاد انتخابات استان تهران تشکیل شده است و برگزاری انتخابات عصاره کار ماست و باید تلاش کنیم تا این رویداد بزرگ و سرنوشت ساز به خوبی اجرایی شود.

او با اشاره به برگزاری چهار انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی، میاندوره ای خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در استان تهران گفت: تا امروز مسائل اجرایی مربوط به برگزاری انتخابات با هماهنگی‌های صورت گرفته و تلاش فرمانداران شهرستان‌های استان تهران به خوبی پیش رفته و امیدواریم شاهد برگزاری انتخاباتی حداکثری و پرشور با رعایت کامل قوانین و مقررات باشیم.

در ادامه حمیدرضا گودرزی، ﺭﺋﯿﺲ ﺳﺘﺎﺩ ﺍﻣﻨﯿﺖ ستاد اﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺗﻬﺮﺍﻥ و ﻣﻌﺎﻭﻥ ﺍﻣﻨﯿﺘﯽ، ﺍﻧﺘﻈﺎﻣﯽ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭ ﺗﻬﺮﺍﻥ نیز در سخنانی تصریح کرد: تمامی جوانب و موضوعات امنیتی پیش بینی شده و انتخابات 1400 آرام ترین انتخابات کشور خواهد بود.

او افزود: تاکنون بیش از چهل جلسه ﺳﺘﺎﺩ ﺍﻣﻨﯿﺖ ﺳﺘﺎﺩ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺗﻬﺮﺍﻥ برگزار شده و تمهیدات لازم نیز توسط فرمانداران استان اندیشیده شده و مشکلی در برگزاری روند انتخابات نخواهیم داشت.

در ادامه مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر نیز در سخنانی اظهار کرد: ۳۰۳ داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و ۲۴۵ داوطلب نیز در انتخابات شوراهای روستایی شهرستان اسلامشهر ثبت نام‌کردند.

او بیان کرد: هفت هزار و 500 نفر در روند برگزاری انتخابات در شهرستان اسلامشهر مشارکت دارند و امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری مطلوب انتخابات فراهم شده و جذب و آموزش عوامل اجرایی انتخابات در حال انجام است.

خبرنگار:حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار