افتتاح طرح هتلینگ بیمارستان شهید رحیمی بیرجند

بیرجند(پانا) - با حضور استاندار خراسان جنوبی طرح بهسازی فضا‌های بستری بخش زنان و زایمان بیمارستان شهید رحیمی افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح طرح هتلینگ بیمارستان شهید رحیمی بیرجند

فرزاد فیروزی، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان خراسان‌جنوبی در حاشیه بازدید استاندار خراسان جنوبی از این بیمارستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای اجرای این طرح سه میلیارد تومان هزینه شده، گفت: فضا‌های بخش بستری بیمارستان بر اساس استاندار‌های جدید بازسازی شده است.
فیروزی ظرفیت بخش ایجاد شده را ۲۹ تخت اعلام کرد.

براساس اعلام مدیرعامل بیمارستان میلاد ۴۰ درصد ظرفیت بیمارستان فعال است و ۶۰ درصد امکان ارتقای ظرفیت خدمات درمانی دارد که امیدواریم با تامین پزشک متخصص بتوان ظرفیت‌ها را ارتقا داد.

وی گفت: بیمارستان میلاد با وجود امکانات بسیار منظم و مطلوب، ظرفیت‌های خالی قابل توجهی دارد که با افزایش پزشکان متخصص می‌توان این ظرفیت را فعال کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان خراسان‌جنوبی اظهار کرد: با دستور استاندار خراسان جنوبی در این بازدید کارگروهی تشکیل خواهد شد تا طبق توافقی که بین وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی منعقد شده است پزشکان متخصص دانشگاهی بتوانند علاوه بر مراکز دانشگاهی در این بیمارستان هم فعالیت داشته باشند و خدمات بیمارستان ارتقا پیدا کند.

وی در ادامه بازدیدهای امروز در بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) میلاد ۳ بیرجند حضور یافت و پس از تجلیل خدمات پرستاران، کادر درمان و عیادت از بیماران مشکلات این بیمارستان را مورد بررسی قرار داد.

بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) میلاد ۳ در سال ۱۳۹۴ به منظور ارائه خدمات بهدشتی درمانی و مراقبتی پیشرفته همچنین تامین بخشی از نیازهای درمانی منطقه شرق کشور و بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی همزمان با سفر معاون اول رییس جمهوری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مرحوم محمدتقی نوربخش مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی به بهره‌برداری رسید.

این بیمارستان با ۱۵۰ تخت فعال از بیمارستان‌های مجهز شرق کشور است که براساس آخرین استانداردهای بیمارستانی تاسیس شده و به عنوان یک بیمارستان جنرال با چهار اتاق عمل مجهز به تمامی رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی، طراحی و احداث شده است.

با توجه به اینکه بخشی از تجهیزات و امکانات این بیمارستان به دلیل نبود پزشک متخصص استفاده نمی‌شود، استاندار دستور داد جلسه‌ای با حضور مسوولان دانشگاه علوم پزشکی و تامین اجتماعی برای بررسی و حل این مشکل برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار