طی ۲۴ ساعت اخیر؛

558 بیمار جدید مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در استان اصفهان شناسایی شدند

۱۹ بیمار فوت کردند

اصفهان ( پانا) - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد از روز گذشته تاکنون ۵۵۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان اصفهان شناسایی شدند.

کد مطلب: ۱۱۸۷۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
558  بیمار جدید مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در استان اصفهان شناسایی شدند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، آرش نجیمی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر اظهار کرد: در این بازه زمانی دوهزار و ۱۶۸ بیمار جدید مشکوک به کرونا در استان اصفهان به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد ۵۵۸ بیمار مبتلای قطعی کرونا بودند که ۱۷۵ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را یک هزار و ۱۵۴ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۲۵۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۹ بیمار مشکوک به کرونا در اصفهان جان خود را از دست داده‌اند، اضافه کرد: تاکنون تست کرونای هشت نفر از این فوتی‌ها مثبت بوده است.

نجیمی افزود: طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۸۲ بیمار بهبود یافته بیماری کرونا نیز از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار