مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

سنجش آمادگی تحصیلی بدو ورود به دبستان در نیشابور باید کیفی باشد

نیشابور (پانا) - جلسه سنجش آمادگی تحصیلی بدو ورود به دبستان نیشابور در محل اتاق جلسات آموزش و پرورش نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
سنجش آمادگی تحصیلی بدو ورود به دبستان در نیشابور باید کیفی باشد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور به توسعه کمی این طرح در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: بسیار خرسندیم که امروز یک مفاهمه و یک زبان مشترک برای اجرای مطلوب طرح سنجش آمادگی تحصیلی بدو ورود به دبستان فراهم شده است.

علیرضا کلیدری افزود: پایگاه های سنجش نیشابور از گروه ب به گروه الف ارتقاء یافته است و لازمه این ارتقاء، بالا بردن سطح کیفی و کمی این طرح در شهرستان است که مستلزم تلاش بسیار و فراوان است.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز شهرستان و شرایط زیست بوم جدید، در تلاش هستیم تعداد پایگاه ها را به سه عدد افزایش و تسهیلات بیشتری به مردم ارائه دهیم.

این مقام مسئول هدف از اجرای این طرح را عدالت آموزشی، کیفیت بخشی آموزشی، بهبود آموزش و جلوگیری از شیوع اختلالات دانست و خاطر نشان کرد: شروع نوبت گیری طرح سنجش تحصیلی از هشتم خردادماه و فعالیت پایگاه ها از 17 ماه جاری آغاز خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت: فعالیت پایگاه ها تا دهم شهریور ادامه دارد و باید با همدلی و برنامه ریزی مطلوب پوشش حداکثری را شاهد باشیم.

دو پایگاه قاسم سالاری و دبستان وکیلی 20 در حال حاضر در دو شیفت فعال بوده و در هرشیفت می تواند پذیرای 40 دانش آموز بدو ورود به تحصیل باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار