معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

برگزاری امتحانات مهم ترین مسأله حال حاضر آموزش و پرورش است

رشت ( پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت در فرآیند امتحانات سلامت دانش آموزان و نظام آموزشی برای ما تعیین کننده است.

کد مطلب: ۱۱۸۷۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری امتحانات مهم ترین مسأله حال حاضر آموزش و پرورش است

معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، در سفر به گیلان و در نشست شورای معاونان با تقدیر از تلاش های معلمان در ایام کرونا و ادامه فرآیند آموزشی و پرورشی در سامانه شاد خاطرنشان کرد: در ایام امتحانات نیز عزم آموزش و پرورش بر برگزاری امتحانات حضوری در پایه های نهم و دوازدهم بوده است که در این فرآیند رعایت نکات بهداشتی بسیار تعیین کننده است.

وی افزود: آموزش و پرورش نسبت به سلامت دانش آموزان حساس است و برگزاری آزمون های ایمن براساس پروتکل های بهداشتی و آموزشی مدّ نظر آموزش و پرورش است. معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به در پیش بودن تعطیلات تابستانی و ضرورت غنی سازی اوقات فراغت خاطرنشان کرد: در طراحی اوقات فراغت نیازمند کمک همه معاونت ها هستیم و از همه ظرفیت های آموزشی و ورزشی در تدوین برنامه های بهینه سازی اوقات فراغت استفاده می کنیم.

کاظمی با تأکید بر ظرفیت های دانش آموزی در ایجاد موقعیت های تربیتی رشد دهنده خاطر نشان کرد: طراحی 30 هزار کانال یاریگران زندگی، شبکه پانا و مجالس دانش آموزی برخی از این ظرفیت ها محسوب می شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این نشست با اشاره به مجاهدت های شبانه روزی معلمان در ایام کرونا اظهار کرد: ضروری است در دوران پس از کرونا همه فعالیت ها و فداکاریهای فرهنگیان جاودانه شود.
در پایان جلسه مدیر سازمان دانش آموزی استان از تعدادی دانش آموزان برتر عضو تشکیلات و خبرگزاری پانا توسط رئیس سازمان دانش آموزی کشور تقدیر به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار